Pocení v noci

Od: Datum: 14.05.16 06:49 odpovědí: 1 změna: 14.05.16 08:29

Dobrý den. Od unora se léčím na srdeční arytmii.Beru varfarin a cordarone na srdce. V noci jsem se hodně potil ale jenom na hlavě vlasy spocené. Trochu mne bolelo na prsou. Pocení jsem měl pouze jednou. Muže to být opět problém srdeční arytmie? V unoru když mi nastal problém tak jsem se začal silně potit v práci a zjisili mi srdeční arytmii. Děkuji.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: ben®
Datum: 14.05.16 08:29
avatar

Dobrý den, když už víte, že jste měl takové příznaky dříve, následně Vám byla tato choroba zjištěna a jste již léčen, tak o tom informujte svého lékaře. Ten Vám to buď potvrdí nebo to vyloučí (tedy, možnou souvislost). Takto od klávesnice Vás nevyšetříme. Zdravím!

Ohodnoceno: 3x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.