Názor na vztah

Od: Datum: 08.05.16 01:03 odpovědí: 11 změna: 08.05.16 14:30

Dobrý den,
Studuji první ročník střední školy, má přítelkyně prvák vejšky. Mě je 16, jí 20. Jsme spolu maximálně spokojení jak jen můžem být. Ale okolí má názor že rozestup 4 roky je příliš velký, nevím. Dle mého to není zas tak moc, inu, jaký je váš názor? :)

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: hk
Datum: 08.05.16 01:11

Ano, i mně to přijde mírně divné i tím, že žena je dříve vyspělejší, než muž. Při vší úctě, vy jste ještě dítě, ona dospělá ženská.

Váš vztah si přesto užijte až do samých konců. Přeji vám to, je to hezké pro oba. Ale nepočítejte, že se ona stane vaší doživotní manželkou. To určitě ne. Jste pro ní atraktivní mazlivý a vždy připravený koloušek, ona zase pro vás ženská, kterou se každý rád pochlubí. Tak to berte jak to je. Až to skončí, netruchlete, nemělo by to smysl.

Ohodnoceno: 0x

Datum: 08.05.16 01:39

Zdravím. Jste pro ni mladý, ale pokud vám to spolu zatím klape, tak si to užívejte a neřešte co na to říká okolí nebo lidé na netu.

Ohodnoceno: 1x

Datum: 08.05.16 07:31

Já si myslím, že váš vztah je hezkým vztahem dvou mladých lidí. Dokonce z 50ti % velmi mladých lidí. Žádný z vás nekupujete kvasnice na svatební koláčky, neuvažujete o tom, že zítra založíte rodinu.;) Ničím si nekomplikujte život a buďte osudu, životu vděční, že vás svedl dohromady. A užijte si spolu každou minutu! Už se nemusí vrátit.

Datum: 08.05.16 08:15
Vůbec bych to ted neřešil. Spis bych se postupem času poohledl po něčem mladším

Datum: 08.05.16 09:05