Nákup na alza, nepřišlo potvrzení

Od: Datum: 06.06.16 19:21 odpovědí: 18 změna: 07.06.16 19:52

Dobrý den včera jsem si něco obědnal na alze,psali tam že mě budou postupně kontaktovat po emailu,ale zatím nic,mám strach že něco není v pořádku a zítra by to mělo přít na poštu

Jsem si jistý že jsem email atd. napsal dobře ale na email mi nepřišlo ani potrvzení o objednávce je to v pořádku?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: ben®
Datum: 06.06.16 19:26
avatar

Dobrý den, není to v pořádku - zkontrolujte si mail. schránku (spam a koš). To potvrzení objednávky se odesílá automaticky a je v poště za několik vteřin. Zdravím!

P.S. A správně uvedená mail. adresa je podmínkou celého úspěchu.

doplněno 06.06.16 19:41:

Achjo, takže vložil jste zboží do košíku, pokračoval dle instrukcí a výsledkem byl prázdný košík a zpráva, že vše proběhlo OK. Podíváte se do pošty a bude tam někde e-mail.

doplněno 06.06.16 19:58:

Nemáte více mail. adres? Prozkoumejte všechny - mohl jste zapsat jednu z nich a dívat se na jinou. Také se podívejte do Historie prohlížeče. Pokud nebyla vymazána, tak to najdete tam, resp. minimálně číslo objednávky a zda byla úspěšně potvrzena.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 06.06.16 19:26
avatar

Dobrý den. Nějak tomu nerozumím. Vy jste to objednal e-mailem a ne přes stránky webu Alza? Pokud je to objednáno přes stránky jejich webu, potvrzovací mail přijde během několika vteřin.

doplněno 06.06.16 19:27:

Tak koukam teď mě předběhl kolega.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 06.06.16 19:28

Obědnal jsem to si včera večer a zatím nic

Datum: 06.06.16 19:33
avatar

Můžete nám napsat jak jste to objednal? Napsal jste e-mail a objednal, nebo jste to hodil do košíku na jejich webových stránkách?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 06.06.16 19:38

Do košíku

Datum: 06.06.16 19:41
avatar

Podívejte se do stavu objednávky, jaký je v něm uveden stav

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 06.06.16 19:42

Nepamatuji si číslo :(

Datum: 06.06.16 19:42
avatar

Tak to je divné, potvrzení přijde za několik vteřin. Jak zmiňuje Ben, zkontrolujte spam, jestli tam ta pošta nespadla. Jinak, pokud jste to objednal jako balík na poštu, tak o tom Vás bude informovat pošta. Ale nezmiňujete se ,jakou formou jste si to nechal poslat.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 06.06.16 19:45

Jako balík na poštu a ve spamu nic není.

Datum: 06.06.16 19:51
avatar

No tak potvrzovací mail nemáte, já si myslím,že objednávka se neuskutečnila. Mě se tedy na Mall.cz, a vlastně vůbec nikde nestalo, že by potvrzovací mail nepřišel. A všiml jste si, když jste objednávku odeslal, že by se objevilo číslo objednávky a to, že byla přijata?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 06.06.16 19:55

Ano ukázalo se že je to potvrzené.

Datum: 06.06.16 20:01
avatar

Tak pokud se Vám to ukázalo jako potvrzené, tak čekejte na zprávu z pošty. Zřejmě jste kromě mailu zadával i mobilní číslo, tak Vám asi přijde SMS. Ovšem jestli to bude zítra, těžko říct. Předpokladem je, a to už také zmiňoval Ben, že jste údaje v objednávce vyplnil správně. Tedy hlavně mail a číslo telefonu.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 06.06.16 20:08

Tak nejdůležitější je podle mě adresa pošty a moje adresa.

Datum: 06.06.16 20:14
avatar

No pokud jste si objednal balík na poštu, tak je to číslo telefonu důležité, protože na ten Vám přijde zpráva, že to došlo.

doplněno 06.06.16 20:16:

Balík Na poštu přináší zákazníkovi možnost, zvolit si jednu z 2 600 poboček, na které pak bude jeho zásilka připravena k vyzvednutí již následující pracovní den po podání. Zákazník si tak může vybrat poštu třeba v blízkosti svého pracoviště či v nákupním centru, kde je zvyklý nakupovat. Novinkou produktu je také systém avizování, a to výhradně formou SMS či e-mailu. Podmínkou pro podání zásilky je proto vyplnění kontaktních údajů adresáta (e-mailová adresa či číslo mobilního telefonu). Elektronické informování tak u Balíku Na poštu plně nahrazuje papírové výzvy a oznámení. Již v den podání je adresát informován o příchodu zásilky, respektive o uložení zásilky na vybrané poště. A to i s časem od kdy je balík druhý den připraven k vyzvednutí. K tomu pak stačí jediné – dostavit se na poštu s dokladem totožnosti a identifikovat zásilku pomocí podacího čísla, e-mailové adresy či telefonního čísla, na které bylo avízo zasláno. Převzetí zásilky zákazník samozřejmě potvrdí svým podpisem.

doplněno 06.06.16 20:39:

Ještě Vám poradím jednu věc. Na Mall.cz, vložte nějaké zboží do košíku a pokračujte v nákupu. Další okno Vám nabídne nákup neregistrovaný nebo s registrací. Klepněte na to poličko (jedno i druhé) a zřejmě se Vám objeví e-mail, který jste zadal. Tak ho zkontrolujte. Já mám Firefox a tam je defaultně nastaveno předvyplňování formulářů. Pak uzavřete prohlížeč, objednávka se nedokončí. Jde o to zkontrolovat tu mailovou adresu.

Ohodnoceno: 2x
 

 

Datum: 07.06.16 19:52

Už je to dobrý přišla mi SMS

Datum: 06.06.16 22:15
avatar

Pardon. Ne na Mall ale na Alze.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: nox®
Datum: 06.06.16 22:18

Možná se pletu, ale pokud se na Alze zaregistrujete pod stejným emailem, na který jste objednával, měla by se Vám poté ukázat celá historie objednávek na daný email.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 07.06.16 06:44
Tak tam zavolejte a popište jim svůj problém, oni vám nějak poradí
Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.