Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nákup na alza, nepřišlo potvrzení

Od: nufacek3* odpovědí: 18 změna:

Dobrý den včera jsem si něco obědnal na alze,psali tam že mě budou postupně kontaktovat po emailu,ale zatím nic,mám strach že něco není v pořádku a zítra by to mělo přít na poštu

Jsem si jistý že jsem email atd. napsal dobře ale na email mi nepřišlo ani potrvzení o objednávce je to v pořádku?

 

 

18 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ben®
hodnocení

0x
avatar ben

Dobrý den, není to v pořádku - zkontrolujte si mail. schránku (spam a koš). To potvrzení objednávky se odesílá automaticky a je v poště za několik vteřin. Zdravím!

P.S. A správně uvedená mail. adresa je podmínkou celého úspěchu.

doplněno 06.06.16 19:41:

Achjo, takže vložil jste zboží do košíku, pokračoval dle instrukcí a výsledkem byl prázdný košík a zpráva, že vše proběhlo OK. Podíváte se do pošty a bude tam někde e-mail.

doplněno 06.06.16 19:58:

Nemáte více mail. adres? Prozkoumejte všechny - mohl jste zapsat jednu z nich a dívat se na jinou. Také se podívejte do Historie prohlížeče. Pokud nebyla vymazána, tak to najdete tam, resp. minimálně číslo objednávky a zda byla úspěšně potvrzena.

 

hodnocení

0x
avatar gamapolis

Dobrý den. Nějak tomu nerozumím. Vy jste to objednal e-mailem a ne přes stránky webu Alza? Pokud je to objednáno přes stránky jejich webu, potvrzovací mail přijde během několika vteřin.

doplněno 06.06.16 19:27:

Tak koukam teď mě předběhl kolega.

nufacek3*
hodnocení

Obědnal jsem to si včera večer a zatím nic

Můžete nám napsat jak jste to objednal? Napsal jste e-mail a objednal, nebo jste to hodil do košíku na jejich webových stránkách?

nufacek3*
06.06.16 19:38
hodnocení

Do košíku

ohneta*

Podívejte se do stavu objednávky, jaký je v něm uveden stav

nufacek3*
hodnocení

Nepamatuji si číslo :(

Tak to je divné, potvrzení přijde za několik vteřin. Jak zmiňuje Ben, zkontrolujte spam, jestli tam ta pošta nespadla. Jinak, pokud jste to objednal jako balík na poštu, tak o tom Vás bude informovat pošta. Ale nezmiňujete se ,jakou formou jste si to nechal poslat.

nufacek3*
hodnocení

Jako balík na poštu a ve spamu nic není.

No tak potvrzovací mail nemáte, já si myslím,že objednávka se neuskutečnila. Mě se tedy na Mall.cz, a vlastně vůbec nikde nestalo, že by potvrzovací mail nepřišel. A všiml jste si, když jste objednávku odeslal, že by se objevilo číslo objednávky a to, že byla přijata?

nufacek3*
hodnocení

Ano ukázalo se že je to potvrzené.

Tak pokud se Vám to ukázalo jako potvrzené, tak čekejte na zprávu z pošty. Zřejmě jste kromě mailu zadával i mobilní číslo, tak Vám asi přijde SMS. Ovšem jestli to bude zítra, těžko říct. Předpokladem je, a to už také zmiňoval Ben, že jste údaje v objednávce vyplnil správně. Tedy hlavně mail a číslo telefonu.

nufacek3*
hodnocení

Tak nejdůležitější je podle mě adresa pošty a moje adresa.

No pokud jste si objednal balík na poštu, tak je to číslo telefonu důležité, protože na ten Vám přijde zpráva, že to došlo.

doplněno 06.06.16 20:16:

Balík Na poštu přináší zákazníkovi možnost, zvolit si jednu z 2 600 poboček, na které pak bude jeho zásilka připravena k vyzvednutí již následující pracovní den po podání. Zákazník si tak může vybrat poštu třeba v blízkosti svého pracoviště či v nákupním centru, kde je zvyklý nakupovat. Novinkou produktu je také systém avizování, a to výhradně formou SMS či e-mailu. Podmínkou pro podání zásilky je proto vyplnění kontaktních údajů adresáta (e-mailová adresa či číslo mobilního telefonu). Elektronické informování tak u Balíku Na poštu plně nahrazuje papírové výzvy a oznámení. Již v den podání je adresát informován o příchodu zásilky, respektive o uložení zásilky na vybrané poště. A to i s časem od kdy je balík druhý den připraven k vyzvednutí. K tomu pak stačí jediné – dostavit se na poštu s dokladem totožnosti a identifikovat zásilku pomocí podacího čísla, e-mailové adresy či telefonního čísla, na které bylo avízo zasláno. Převzetí zásilky zákazník samozřejmě potvrdí svým podpisem.

doplněno 06.06.16 20:39:

Ještě Vám poradím jednu věc. Na Mall.cz, vložte nějaké zboží do košíku a pokračujte v nákupu. Další okno Vám nabídne nákup neregistrovaný nebo s registrací. Klepněte na to poličko (jedno i druhé) a zřejmě se Vám objeví e-mail, který jste zadal. Tak ho zkontrolujte. Já mám Firefox a tam je defaultně nastaveno předvyplňování formulářů. Pak uzavřete prohlížeč, objednávka se nedokončí. Jde o to zkontrolovat tu mailovou adresu.

 

nufacek3*
hodnocení

Už je to dobrý přišla mi SMS

 

hodnocení

0x
avatar gamapolis

Pardon. Ne na Mall ale na Alze.

 

nox®
hodnocení

0x
avatar nox

Možná se pletu, ale pokud se na Alze zaregistrujete pod stejným emailem, na který jste objednával, měla by se Vám poté ukázat celá historie objednávek na daný email.

 

trevor*
hodnocení

0x
Tak tam zavolejte a popište jim svůj problém, oni vám nějak poradí

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]