Nejste přihlášen/a.
K velkému zděšení jsme dneska zjistili, že nám zavedli na poště nový způsob chození k přepážkám, než na jaký jsme byli vždycky zvyklí, stát ve frontě za sebou. Je tam kiosek s LCD.monitorem, kde se vyhledá kolonka o co mám zájem a vyjede nám po stisknutí tlačítka lísteček s číslem přepážky, který se rozsvítí na světelné tabuli na zdi. Problém je v tom, že tento systém je nespolehlivý a občas přeskakuje čísla, já dneska čekal na poště 75 min.a úřednice u přepážky mi řekla, že mám nadále vyčkat, že nemá teď čas, když už jsem nemohl vydržet a přistoupil k jednomu prázdnému okénku na blind. Pila kafíčko a kecala s kolegyní jako v hospodě. Bylo 5 přepážek a 12 lidí rozdělených všude. Já čekal na své číslo a nebylo, přeskočilo o 3 stupně na vyšší číslo někoho jiného.To moc lidí nebylo a přesto nekonečné čekání. Když jsem čekal ve frontě podle starého způsobu, tak to bylo bez zmatku např. 8 lidí ve frontě, tak do 10 min.jsem byl běžně odbavený. Tento nový systém zpomaluje naprosto chod pošty, zdržuje zákazníky, starší lidi co špatně vidí na čísla to ani nepřečtou nebo nestihnou ihned na povel zareagovat. Je nás víc nespokojených a tak bychom sepsali nějakou petici na zrušení tohoto moderně vyvolávajícího systému k přepážkám. Navíc jsem zaregistroval zdražení za SIPO i složenky a úroveň raději nechci říkat jaká. Vše se dělá o nás a bez nás. Žádná anketa, jestli o to lidi opravdu mají zájem. Vnutí něco, co většině lidem nevyhovuje. Co s tím? děkuji
To si mám vždycky při cestě na poštu dávat raději rezervu časovou 1h.- 1,5h. To abych si tam rovnou donesl rozkládací stoličku a nějaké noviny a mobilní WC. Myslel jsem si, že platí přísloví ČAS=PENÍZE. Behem té doby čekání bych třeba stihl spoustu užitečnějších věcí, než koukat na světelnou tabuli a na povel vysokočit jako srnka.
Nic s tím nenaděláte. Tento systém funguje na mnoha poštách. Až pochopíte, že klienti nemají stejné požadavky, proto jsou voláni k různým přepážkám.
Proto se Vám může stát, že je odbaven někdo s číslem vyšším jak vy.
Radku, namačkáním více lístků nic neřeší, důležité je, jaký požadavek potřebujete. Chodil jsem na poštu s 10-30 dopisy, musel jsem si zmáčknout jiné tlačítko, nežli dopis do 5 ks. Proto jsem musel čekat k jiné přepážce, kdy byl i výdej oznamných zásilek. Taky jsem dlouho čekal, až jsem vybral jinou poštu na kraji Pardubic bez čísel. Teď již chodí kolegyně.
Dobrý den, mohu k tomu napsat jediné - do Vašeho městečka dorazil pokrok, který je již léta znám v jiných městech. Je to nové (a jako každá nová věc se to musí doladit) a lid si to musí zažít. Ano, trvá to třeba déle (to čekání), ale úroveň šla nahoru. Zdravím!
doplněno 03.05.16 21:51:radekm - jste rozčilený, protože jste dnes utrpěl hrozný zážitek na poště. No, vyspíte se a bude zase lépe. Nebo se naučíte používat placení přes internet a na poštu budete chodit jen minimálně. Tyto hrůzné zážitky jsou již běžné (na poštách, v bankách nebo I VZP).
Ano je to pokrok...Ale čekat na poště díky pokroku 75 minut ! není normální.Na jaký ukon jste čekal že trval 75 min?
Obdivuju se že jste to 75 min vydržel.Poklona.Já se většinou po 10 minut šíleně pohádám a skončím u vedoucí.
Čekal jsem na zaplacení složenky, kde i poplatek poště náhle vzrostl na 28 Kč.
Chápu, že na bankách nebo na úřadech to též mají, ale na poště je v určitý okamžik je obrovský nával lidí, že si někdo natiskne lísteček s číslem třeba 2x.nebo 3x za sebou a kde se ukáže nějaké jeho číslo dříve, tak tam jde. Možná, tam je podstata problémů, proč moje číslo dlouho nebylo ukázané na tabuli.
Tento způsob odbavení je o dost rychlejší, protože každá přepážka dělá jen určité transakce. je jasné, že některé přepážky mají menší frontu v pořadí, tak ten, co přijde po vás, ale jde na jinou přepážku, může odejít dřív jak vy.
jana222: pokud se po deseti minutách šíleně pohádáte a skončíte u vedoucí, pak svojí situaci nějak řešte, protože tohle opravdu není normální! Nejlépe vychledat psychologa, pokud to nepomůže, tak psychiatra, aby vám předepsal nějaké prášky.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.