Krvácení z nosu

Od: Datum: 01.05.16 13:20 odpovědí: 9 změna: 01.05.16 22:47
Dobrý den
Chci se zeptat dost často krvacím z nosu tento týden již dvakrát. Jinak je to tak jednou za měsíc. Je mi 22 let. Nevíte možné příčiny a zda bych s tím měla jít k doktorce. Děkuji

Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 01.05.16 13:26
avatar

Při krvácení z nosu jednorázově 1-2 ascorutiny(rutascorbit apod.). A denně 500mg celaskonu(vitaminu C) denně, třeba šumivou tabletu. A vydržte to tak 14 dní. A potom pravidelně tak 100-200mg celaskonu denně. A uvidíte, jestli to pomůže.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 01.05.16 13:27

Ahoj Luco, záleží na tom, jak jsou ta krvácení vydatná? Je to něco malého, nebo krvácíte delší dobu, než se krvácení zastaví? Dříve jste s tím problém neměla?

Pokud krvácíte jednou za měsíc, tak i to by být nemělo.

Je možné, že vám praskají cévky, ale to by se nemělo opakovat moc často. Neděláte třeba nějakou hodně namáhavou práci, jste hodně ve stresu, neuhodila jste se do hlavy a podobně?

Pokud krvácíte pravidelně a delší dobu, určitě bych to pro jistotu probral s lékařem. Možná vám chybí nějaké vitaminy, železo, nebo máte jen citlivější cévky v nose. Spustí se vám krvácení jen z ničeho nic, nebo jen když prudce zasmrkáte?

Možná vám chybí železo, zkuste jíst hodně zeleniny, maso, více pít a pro jistotu vše probrat s lékařem, který vám asi vyšetří/odebere krev a uvidíte.

Měl jsem stejný problém jako vy, naštěstí se to vyřešilo pak nějak samo a ani lékař nebyl potřeba.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: lucaaa
Datum: 01.05.16 13:53
Krvácím takle už delší dobu. Neví kdy to začlo. Dělám operatorku ve fabrice. Krev mi začne vždy tect když se vysmrkám. Mám tak 3 kapesniky cele od krve.
Datum: 01.05.16 13:35

Já mám stejný problém a taky by mě zajímala příčina.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 01.05.16 14:33
avatar

Nechci strašit, ale i takhle začíná leukémie.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: lucaaa
Datum: 01.05.16 15:36
A jaky jsou další příznaky leukemie
Datum: 01.05.16 18:09

Dobrý den.Také často krvácí mě z nosu.Užíváme Ascorutin nebo Cerutin denně a po delší čas dle návodu.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 01.05.16 18:25
avatar
Po vysmrkani, to jsou zilky na povrchu a podrazdena sliznice. Necpi do sebe zadne prasky, dojdi si na ORL, tam ti to poleptaji a mas klid. Neboj, neboli to, maximalne to trosku zalechta.
Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 01.05.16 22:47
avatar

Mně způsobuje krvácení z nosu Acylpyrin nebo Aspirin, proto ho nemohu užívat a v případě potřeby beru jiné léky (Paralen). Běžte raději k lékaři, silnější krvácení je nepříjemné a špatně se zastavuje, proto je dobré se pokusit určit příčinu.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.