Nejste přihlášen/a.
Dle mne jde jednoznačně o porušování zákoníku práce, máte nárok na přestávku v práci, a také na volno mezi směnami, nelze jet byť "osmičky" "non" stop bez kompenzace, naddělávání víkendu je úplný nesmysl, na dovolenou máte také nárok ať je nařízena nebo ne. Vidím to tak že si z lidí dělají otroky. Obrátil bych se na inspektorát práce a probral to s nimi, to co popisujete rozhodně není v pořádku, rovněž tak existují právní poradny kde by jste mohl získat více informací jak postupovat dále a také pojištění právní ochrany pokud u vás nepůsobí odbory které toto řeší.
Aha teď se dívám že to nejsou celé osmičky čili oni to rozpočítají hodinově i na ty dva dny co by jste měl jinak volný víkend tady přesně nevím jak se to má správně řešit...
Ano
Nevysvětlím, ale zaškrtl jsem v anketě políčko Ano. Je třeba si vybrat - peníze (předpokládám že si vyděláte minimálně 30 čistého za denodenní práci - pak to za to stojí) nebo volno. Kdyby to bylo za základ nedivil bych se že se to nelíbí.
Ale nakonec je to věcí každého, jak chce pracovat a co mu to přináší. Někdo pracuje osm hodin i víc, skončí a jde do další práce, aby měl nějakou životní úroveň. Někdo spí v poslanecké sněmovně celý den a ani neví, jak obyčejný poddaný musí makat, aby se najedl a ještě jim do koryta nasypal. S osmihodinovou pracovní dobou se stále u nás nedá moc vyskakovat, zvláště pak v dělnických profesích.
Já jsem v práci skoro každý den už skoro 30 roků. Dovolená tak týden co 4 roky, Taky nadávám, že se na to vyprdnu, ale vybral jsem si to a někdy mě to i baví. Vlastně neměnil bych, ale na druhou stranu jsem zajištěný tak, že bych si mohl vzít i několik roků neplacené dovolené.
Otázka je, jestli je to v rozporu se zákoníkem práce. Pokud ne, nenaděláte nic, Jedině změnit zaměstnání. Otázka je, kolik Vám za to platí a jestli se to vyplatí.
Ano
21 hrubého je špatný. Pozitivní je to, že vás to baví, jenomže aby práce bavila pořád, musí být ohodnocena. Máte odhad, kolik peněz vyděláte zaměstnavateli? Ze svých zkušeností vím, že zaměstnanec musí přinést alespoň pětinásobek svého čistého. Ale netroufám si říct, že je to ve všech oborech stejné. V dopravě je to o to víc, protože pokud chci zaměstnat řidiče, musím mu pořídit auto, na který musím jeho prací vydělat, musí mít co do něj nalít aby vydělal, musí to vyjít finančně na pojistky, na školení, na údržbu, silniční daň, mýto.
Jestli se zaměstnavatelem není řeč, je to blbý. Ze spolupráce s jinými firmami - dodavateli vím, že častým argumentem je "cheš - nechceš?" ber nebo si sežeň práci jinde, já víc nedám. Ale není to tím, že by nechtěli, oni na to prostě často nemají jelikož je práce u nás trvale velmi podhodnocena. Dělá se za náklady, někdy pro udržení pozice i pod náklady, což je obojí protizákonné. Jenomže nežijeme v právním státě. Dokud se politici budou starat o to co řekne Brusel a ne o své lidi, tak to bude pořád na prd.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.