Bývalá přítelkyně

Od: Datum: 26.04.16 09:20 odpovědí: 26 změna: 26.04.16 19:56
Zdravím, s přítelem jsem půl roku a pořád má doma fotky a dárečky od své bývalé přítelkyně. Dokonce nosí i přívěšek, který mu dala. Párkát sem na to negativně zareagovala, ale nic se nezměnilo. Jen řekl, že mu je líto to vyhazovat. Když jsem začala s přítelem chodit hned jsem fotky a dárky od mého bývalého přítele schovala. Jeho bývalá přítelkyně už přítele má skoro rok . Nevím jak na to reagovat, protože vím, že mě miluje a neopustil by mě. Máte někdo podobnou zkušenost? Viky .
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 26.04.16 09:44
avatar

Hm. Má fotky a nějaké věci, které považuje za svoje. Proč by je nemohl mít a nosit?

Jiná věc by byla, kdyby si váš přítel skladoval podprsenky a kalhotky po svých ex. V takovém případě by váš hněv byl namístě.


doplněno 26.04.16 16:19:

no. Přečetl jsem si celou diskus, tak něco doplním. Já sem do této rubriky chodím hlavně proto, že mě docela zajímají pohnutky lidského chování a občas se nestačím divit. Zdá se mi nepochopitelné, že někdo žárlí na věci. Na lidi se dejme tomu žárlit dá, ale žárlit na věci? Vám nevadí představa, kam váš přítel strkal svého camprdlíka, ale žárlíte na přívěsek ve tvaru srdce, který mu zbyl?

Mrkněte se na link, jak taky může vypadat "portrét" milenky, který si kdosi kdysi nechal namalovat a pak ho nechal viset doma na zdi, vlastní manželce rovnou před očima. Prý jí trvalo deset let, než ho upaštěkovala, aby ten obraz konečně prodal.

http://www.wikiart.org/en/gus…/the-origin-of-the-world-1866

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 26.04.16 09:47
avatar

Viktorie, já v tom žádný problém nevidím. Víte že Vás miluje a že Vás neopustí. To je to nejdůležitější a ne to, jestli nevyhodí přívěsek a fotky, které jsou součástí jeho života. Představte si že se lidé rozvedou a všechno z toho předešlého života nahází na hromadu a podpálí jenom proto, že už spolu nejsou. A do nového života teda půjdou z holým zadkem. Klidně vytáhněte fotky a dárky od Vašeho bývalého přítele, jemu to určitě vadit nebude. Každý z nás má přece nějakou minulost a není dobře ji ukrývat a tajit. Proč? My jsme si naopak vždycky fotky z minulých vztahů prohlíželi společně, nevidím na tom nic zlého. A co když se po čase zase rozejdete i s tímto přítelem, tak to všechno opět budete schovávat před tím dalším? A s dárky je to přece to samé. Tím spíše, jestli je přívěsek třeba z drahého kovu. Ale nemusí být, jen se může Vašemu příteli líbit. Přece nebudete tak sobecká a nepřipravíte ho o radost. Podle mne by to nebylo vůbec dobré a nenaléhejte na něj, je to určitý projev žárlivosti a netolerance. Může ho to časem odradit a ztratíte ho.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: viktorie
Datum: 26.04.16 10:51
No to je sice pěkné, ale když dojdu do ložnice tak tam na stěně visí fotky s bývalou přítelkyni a dárečky na poličkách . Není to moc příjemné když tam musím na to koukat. Teď jsem jeho přítelkyně já a ne ona.Připadám si jako bych byla kamarádka na návštěvě.Já po něm nechci, aby to vyhazoval, jen se na to dívat opravdu nemusím.
Datum: 26.04.16 10:51
avatar
Taky v tom nevidim problém razim heslo že dárky se nevyhazujou a ničit pěkný vzpomínky jen proto že sem si našel jinou je nesmysl
Ohodnoceno: 0x
 
Od: viktorie
Datum: 26.04.16 11:03
Já po něm nechci, aby to zničil . Může si to dát do alba nebo do nějaké krabice cokoliv. Ale abych došla do jeho domu a všude viděla fotky s jeho bývalou přítelkyni mi nepříjde uplně v pohodě. Moje fotky nikde v domě nemá. Vás by to nemrzelo?
Datum: 26.04.16 15:58
avatar

no jestli mu to visí všude po bytě tak to bych měl taky výhrady

asi by bylo třeba aby si to přítel srovnal v hlavě - fota do alba a řetízek bych neřešil *palec*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 26.04.16 11:06
avatar

Hm, tak ve svém domě volně rozložte fotografie bývalých milenců a uvidíte, jak na to váš nynější přítel zareaguje. A kdyby měl váš přítel dítě z minulého vztahu, tak by ho taky musel před vám schovávat?


doplněno 26.04.16 11:23:

Mužové všeobecně myslí trochu jinak. Spousta věcí jim nedojde. Já jsem svoji radu myslela ve smyslu "chytrému napověz, hloupého trkni". Fotografie bývalé přítelkyně se asi staly součástí bytu přítele, on už je možná ani nevnímá... Tak mu třeba věnujte svoji krásnou fotku, zarámovanou - a uvidíte, jak se zachová. Jestli si ji dá na stěnu vedle své bývalé přítelkyně... tak je to kluk, kterému nedojde vůbec nic a budete s s ním pořád zlobit.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: viktorie
Datum: 26.04.16 11:16
Podívejte se, já jsem mladá bude mi 19 mému příteli je 24. Kdyby měl někde fotky dítěte nebo bývalé manželky se kterou byl nějaký ten pátek, tak mi to bude fuk . Já kdybych měla mít doma vystavené všechny fotky bývalých přítelů a milenců bylo by trapně i mě. Jedna dvě fotečky by mě nezabily. Ale když přece s někým chodím, mám v domě vystavené jeho fotky a dárky nemyslíte? Příjde návštěva, která u mě ještě nebyla, a bude se ptát jestli ty pěkné fotky jsou s mojim současným přítelem, a já bych odpověděla že ne, že to je můj bývalý. Dost divné.
Od: mcgregor
Datum: 26.04.16 11:10

Já se Vám nedivím, teda ani trochu. Také si nedokáži představit, že bych přišel k přítelkyni a ona všude dárky, fotky plišáky.., veskrze osobní až intimní věci od minulých šamstrů, jako v nějakém mauzoleu, padlých lásek. Možná bych Vám doporučil, pokud nechcete naléhat, tak nějak přirozenou výměnu...Pokud vidíte, že přítel má nějaké fotky zarámované na stole, tak s přítelem zorganizujte focení, šup to do rámečku a snad tu starou dá do šuplíku. Podobně s novým přívěškem, třeba k narozeninám..Snad jej nenapadne, nosit je společně a tak podobně :D Dřív to chodilo tak, že rodina určila jednoho šamstra a současně i manžela na celý život, takže takové problémy nebyly :D

Ohodnoceno: 2x
 
Od: viktorie
Datum: 26.04.16 11:21
Díky, že se mnou soucitíte . Už jsem se lekla že jsem jediná, které fotky bývalých lásek vadí. Opravdu to není příjemné a díky za radu :)
Datum: 26.04.16 11:42
avatar

Určitě nejsi jediná ;)mně osobně by to také vadilo a bylo líto. Když jsem začínala se svým, dnes již manželem, tak jsem také žárlila na bývalou přítelkyni a když jsem viděla jejich společné foto, tak mi z toho nebylo příjemně po duši, ale časem to vyšumělo...je to součást jeho minulosti. Výše zmíněná rada zhotovení si společného fota je dobrý nápad *palec*

Ohodnoceno: 2x
 
Od: xy
Datum: 26.04.16 13:07

Mě by to tedy též vadilo.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 26.04.16 11:27
avatar

Ano, fotky v ložnici by mi hodně vadily. Z dárků bych ale běžně používala nějaké praktické. Třeba hrníček na kávu, zajímavou krabičku na drobnosti, kravatu... Přívěšek bych se časem pokusila nahradit svým vlastním dárkem. Netuším, co má váš přítel na poličce, ale případné plyšáky bych tam také nerada dlouhodobě vídala.

Také mám doma v krabicích vzpomínky na mládí. Ale v krabicích.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: viktorie
Datum: 26.04.16 11:32
Ano přesně, praktické věci bych jistě používala také a to by mi ani v nejmenším nevadilo . Ale takové ty plyšáky kresby a vzkazy typu " miluji tě " mi vadí. Já mám taky v krabici věci z minulosti a fotky které už vystavené mít nechci i s kamarádkou třeba apod. Ale mám to v té krabici .
Datum: 26.04.16 11:36
avatar

Fotky na zdi by mi taky vadily. Ale přívěsek, nevím. Já dostala od bývalého moc pěkné hodinky a náušnice, a nechtěla bych je přestat nosit proto, že mám jiného. I když je rozdíl mezi pěknými hodinkami a hodinkami jako vzpomínkou na bývalého.

Když jsem se nastěhovala k bývalému, taky měl na stěně obrázek, a při jednom mém úklidu se "někam ztratil"... (k němu do šuplíku, aby neřekl, že jsem ho zatajila). Hrozné bylo, že na tom obrázku se líbali, takže já se pokaždé, když jsem šla kolem, dívala na přítele líbající se s ex...*ee*

Ten nápad s rozestavěním fotek Vašich bývalých přítelů se mi líbí nebo občas zmínit, jé tohle krásné tričko, to jsem dostala od Pavla k narozeninám. Ale s chlapy je asi lepší být přímá: neříkejte, že není normální mít dárečky a fotky od bývalé, ale zmiňte spíš to, jak na Vás působí, jaké pocity to vyvolává. Pak to nebude útok na něj nebo bývalou a budete mít větší šanci na úspěch.


doplněno 26.04.16 11:46:

*stop* tak to je už fakt moc...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: viktorie
Datum: 26.04.16 11:42
Já mám také zlaté naušnice od bývalého přítele. Ale ten přívěšek co má můj současný přítel je hodně viditelný ve tvaru srdíčka s jejich jmény.
Od: ben®
Datum: 26.04.16 12:08
avatar

Dobrý den, tak jsem si to tady (snad) vše přečetl a buďte ráda, že nemáte ve vztahu jiné starosti a vroucně milujete jeden druhého. Víte, tady hledají jedni lidé radu a jiní soucit a empatii či ujištění, že pravda je na jejich straně a dělají to dobře (a radu ani nechtějí už slyšet). Myslím, že Vy zde radu nehledáte, ale tu svou pravdu. Takže, kazíte si vztah a zřejmě i pokazíte zcela. Zdravím!

P.S. Najděte si někoho s vyřešenou minulostí (viz častý požadavek na seznamkách).

doplněno 26.04.16 16:02:

No, mně to schovávání minulosti před partnerem přijde stejně pokrytecké, jako když si ženatý muž sundá z prstu prstýnek před vstupem do nočního baru .

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 26.04.16 13:04
avatar
Mít v místnosti ve svém pokoji rozestavěný fotky své bývalé, když je s vámi, je opravdu divné. Skoro to vypadá, jako by to s ní neměl uzavřený. Asi bych se ho zeptal, proč má tu potřebu je tu stále mít. Minimálně je to dost hnusné k vám.
Ohledně přívěsku nevidím zas tak takový problém. Moje přítelkyně si občas taky veme přívěsek, který dostala od svého bývalého, když se jí hodí k oblečení a problém s tím nemám.
Hodně záleží, z jakého důvodu ten přívěsek nosí. Jestli ho nosí, protože se hodí k jeho stylu anebo ho nosí jen proto, že je od ní.
Divím se, že jemu to přijde normální. Opravdu to vypadá, že to s ní nemá stále uzavřený. Kdo se s kým vlastně rozešel a proč?
Ohodnoceno: 0x
 
Od: viktorie
Datum: 26.04.16 14:48
Ona s ním prý už se nudili. Ale spíš to bylo vzájemné, nehádali se ani neměli spory. Byli spolu 5 let a vychází spolu i dnes. Dokonce i já když ji potkám tak se pozdravíme. Teď má přítele skoro rok. Přítel o ní nějak zvlášť nemluví a nepřipomíná ji.
Datum: 26.04.16 13:40

Tak to bych nesnesla ani náhodou, abych se stále musela dívat na jeho ex. Moje kolegyně se rozváděla, byl to bouřlivý rozvod, a všechny fotky, kde byli oba, rozstříhali napůl, servisy si dělili napůl a když se nemohli dohodnout o rozdělení, tak to vyhazovali oknem ven. No bavili jsme se celá kancelář.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 26.04.16 14:16
avatar

Já se domnívám, že je to jen jeho věc co má a nemá doma. Chápu, že je Vám to nepříjemné a vadí Vám to. Tak k němu domů prostě nechoďte. Myslím, že jste oba stejní. Vám vadí, že nosí řetízek od bývalé přítelkyně a to, že Vy nosíte zlaté náušnice od svého bývalého Vám nevadí? Vy máte fotky a dárečky ukryté v krabici..On k tomu též dojde pokud Vás opravdu miluje. Dejte tomu čas a do jeho ložnice zkrátka nechoďte. Půl roku není zase taková doba a toto není zase tak velký probém, aby ho Váš přítel nedokázal vyřešit sám a bez toho, abyste na něj nějak tlačila. Ale to jen můj pohled na věc.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: viktorie
Datum: 26.04.16 14:55
Ano, je pravda, že nosím zlaté náušnice od bývalého přítele, ale není na tom nic co by zobrazovalo jeho. Naopak přítel nosí řetízek se srdíčkem s jejich jmény. Trochu rozdíl nemyslíte?Ale je to jen Váš názor, jistě chápu.

 

Datum: 26.04.16 14:33
avatar

Fotky v albu, pc apod., není třeba vyhazovat, je to kus života a většinou není jen špatný, po nikom jsem to nežádala a pokud jsem chtěla, fotky expartnerů jsem si taky nechala. Jednou jsem se scházela s mužem, který měl ve vedlejším pokoji vystavenou fotku své ex a mluvil o ní, jak byla krásná, všichni mu ji záviděli, všichni se otáčeli, a kdesi cosi. Asi čekal, že zhubnu dvacet kilo a navlíknu se do síťovaných šatů, chudáček. Za měsíc mě jeho ódy a vystavená fotka jaksi přestaly bavit. V závěru vztahu ho milá krásná přítelkyně vzala židlí přes hlavu a pobili se vzájemně.

Ale nechat vyvěšené fotky bývalého, když za mnou jezdí současný partner, považuji za vrchol buranství. Asi by se současnému příteli taky nelíbilo, kdybych na krku nosila řetízek se srdíčkem od ex a na stěnách se na něj zubil jiný chlap. I pokud spolu nebydlíte, tak je to fakt na pováženou. Přítele bych požádala, aby fotky sundal, protože mi vadí dívat se na jeho ex, když za ním jezdím já. Minimálně z úcty by to mohl udělat. Pokud neudělá, omlouvám se, ale v tom případě je jasné, že ji stále miluje.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 26.04.16 15:46
avatar
Retizek treba pochopim.
Ale fotky a jine darecky fakt ne. Kdyz to nechci vyhodit tak to aspon schovam.
Ohodnoceno: 1x
 
Od: coco
Datum: 26.04.16 16:57

Partner by mel vzdy respektovat pocity a prani druheho partnera ve vztahu, je to vizitka jeho charakteru, pokud vidi, ze neco druhemu vadi, ma se zachovat ohleduplne a vstricne. Takze dejte jasne najevo svuj negativni pocit a uvidite, jak se zachova, nema smysl se trapit a pretvarovat.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 26.04.16 19:56

No,já tedy moc nesouhlasím s tím,že věci jsou jaksi mimo ,žárlení,...mně by se nelíbilo mít věci po ex a myslím si,že mu připomínají jeho expřítelkyni...Ty věci by mně vadily a řekla bych mu to.Spíš mě překvapuje další Vaše zmínka,že by ,Vás neopustil, - to je tedy slovo-tímhle bych si nikdy nemohla být jistá s nikým.Není to spíš Vaše reakce na nějakou nejistotu?

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.