Strojvedoucí

Od: Datum: 19.04.16 18:09 odpovědí: 14 změna: 19.04.16 22:59
Tak maturita je za dveřmi a můj tip co chci dělat je být strojvedoucí. Podmínkou tam je mít strojní nebo dopravní zaměření což splňuji. (jsem autotronik). Máte někdo s tímhle zkušenosti? Co všechno musím absolvovat abych mohl řídit vlak? A co plat. Díky za rady a tipy.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: hk
Datum: 19.04.16 18:12

1. Špatně placené - budete finančně a společensky na dně.

2. Jakýkoliv problém v řízení vlaku z vaší strany = tr. čin obecného ohrožení.

To jste si dobře nevybral...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ctenar
Datum: 19.04.16 18:24

Co jsem tak četl o platech strojvedoucích, jak jsou VYSOCE NADPRŮMĚRNÉ. *nevi*


doplněno 19.04.16 18:30:

Platy průměrně o 50% vyšší než je průměrný plat (na který 80% (?) pracujících nedosáhne) a to vše bez VŠ vzdělání.

To mi nezní špatně.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mikebrown
Datum: 19.04.16 18:42
Jestli je pro vás 40 000 málo tak nevím :D
Datum: 19.04.16 18:29
avatar

Dobrý den.Článek je z roku 2015,tak tam jistě budou změny

http://ekonomika.idnes.cz/str…A150101_191318_eko-doprava_zt

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mikebrown
Datum: 19.04.16 18:37
Zajímavý článek. A první rada hned lež. Ale moc mi to nepomohlo, potřebuji rady strojvedoucích...
Od: hk
Datum: 19.04.16 21:48

Ne, první rada vůbec není lež - to je skutečná realita. Nikdo po škole totiž nezačne hned jezdit ve stejnokroji a Taurusem. Opak je bohužel pravdou.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.04.16 18:55
avatar
Tak necekej a jiz vypisuj prihlasku k CD.
Zezacatku budes par roku v depu a ucit se ucit se a ucit se co vsechno ta lokomotiva ma a jal funguje.
Pote par roku budes posunovac v nakem nadrazi. A jak se vse naucis tak se budes posouvat od osobnich po klidne mezinarodni vlaky.
Nejhorsi je to , ze tam je tlacenka a dost tatinku si tam vybavi misto pro sve rodiny.
Ktomu musis byt zdravotne a psychicky uplne OK.
Prace to neni lehka , musis byt soustredeny nekolik hodin denne , ktomu ti sem tam skoci pod vlak clovek ci auto.
Na podzim je tezky jet vysokou rychlosti v mlze , kdy toho moc nevidis...
Kdyz jedes a chytne te curani ci kakani tak zadny luxus
Udelas li jeden pru**r tak uz si nikdy nezajezdis...
Penize tam jsou pekne , ale jsi casto z domu a povinne prestavky (budes kajsik v jinem meste) nemas placene.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: mikebrown
Datum: 19.04.16 19:00
Díky
Datum: 19.04.16 19:12
avatar

absolvoval jsem to před pár lety, vzdělání dle zákona strojní, elektro, stavední, dopravní tak říká zákon, byly léta co musels mít maturitu dnes stačí výuční list. Prvně absolvování psychotestů potom oběhat doktory ( EKG,EEG, oční, ušní, psychiatr, psycholog ) je tam docela velké síto. Potom tě pošlou na 2 měsíce na dílnu potom na 8 týdnů do kurzu z předpisů a konstrukce lokomotiv potom asi ježdění 4 měsíce se strojvedoucím potom zkoužky a je z tebe fíra. Pracovní doba všelijak třeba nástup v 23,00 a konec v 11,00 totom přijdeš domů a jdeš spát? co budeš dělat večer? práce sobota neděle svátek nesvátek., ale každému to vyhovuje jinak třeba rád vídím že já mám volno přes týden a ostatní chodí do práce*frajer* naopak u souseda v sobotu grilujou a já jdu na noc*zed*.A práce říkáse že nejkrásnější pohled na krajinu je ze stanoviště strojvedoucího koňáci říkají že ze sedla ale nejeli ještě na mašině:-D. Někdy stresy které normální lidi si nedokážou představit auto na poslední chvíli na přejezdu, maminka s kočárkem mezi závorama a ty víš že to musí stihnout oni že ty nemáš šanci to dobrzdit. A plat 30 tis hrudého bez přesčasů těch 45 jak tu někdo psal musíš jezdit německo se znalostí němčiny s perfektní úrovní. Tak si rozmysli do čeho jdeš, sory za chyby přišel jsem ze šichty a jsem unavený ať se daří

Ohodnoceno: 1x
 
Od: ctenar
Datum: 19.04.16 19:30

V tom inzerátu se nic o němčině nepíše, natož o perfektni znalosti.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mikebrown
Datum: 19.04.16 21:35
Jakou dílnu myslíte? A ten kurz stojí cca kolik? Ptám se jen jestli o tom mám dál přemýšlet.
Od: trtr
Datum: 19.04.16 21:58

Zdravím, asi je to myšleno k té konstrukci drážních vozidel, aby to bylo prakticky.

Já bych do toho nešel. Člověk může vše dělat dobře a jedna chyba někde jinde (výhybka, kolej, dispečink, nějaký nezopovědný kolega rychlík) a je to v pytli, prostě kolej nedovolí nikam uhnout. Takže někdy nezbyde nic jiného, než zmáčknout TOTAL STOP a utíkat na druhou stranu mašiny a doufat, že to člověk přežije. Dalším uskalím je, že jsou úseky, kde je velký výskyt lidí, kteří se nemají rádi a Vy potom děláte nechtíc kata a to je hrůza nejvyšší. Nechci strašit, ale pouze seznámit s věcmi okolo. Strýc dělal nehodovky a bylo to maso.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: hh
Datum: 19.04.16 22:18

Přidej se na Facebooku do této skupiny https://www.facebook.com/groups/116492751022/?fref=ts už se to tam včetně mnoha dalších věcí řešilo a stále řeší, stačí pohledat.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mot
Datum: 19.04.16 22:59
jako nejvetsi riziko vidim, ze bys mohl skoncit u ceskych drah. a jak vine, vse co ma v nazvu ceske stoji za ho*no( ceske drahy, posta, sporitelna, pojistovna...)
Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.