Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Bolest paty a chodidla

Od: patavhaji odpovědí: 20 změna:

Zdravím,

Vím, že mi tady asi nikdo nepomůže, ale chci to zkusit, rozhodně mi nepište ať si zajdu k doktorovi atd. Tady je nemocnice hrozná a čekal bych na vyšetření tak do konce roku.

Před asi 3mi měsíci mě začala bolet pata, zkraje jen při sportu a vždy za 2-3 dny přestala, později mě už neopustila bolest ani když jsem sport na měsíc vynechal, začalo mě to bolet i na chodidle v blízkosti malíčku (tedy naproti patě, pata mě bolela z vnitřní strany chodidla) a nyní mě bolí i sval v okolí achylovky a večer trochu i sval u kolena. Nevíte co to může být? Zánět šlach? nebo něco jiného?

Večer je noha už tak zmožená, že kulhám a nemohu chodit..

20 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x

Nejsem lékař...ale "Patní ostruha"?

I když je to spíš "nemoc" žen a Vy jste muž,tak přesně stejné příznaky měla a má vlastně dodnes moje manželka.Už to trvá rok.

coco

Pokud je to na jedne noze, bude to asi problem šlachy, ale jestli je stejna bolest na obou dvou je to mozna vnitrni zanet z nachlazeni - mokre/zpocene nohy/chodidla se snadno prochladi a mohou prochazet zanetem. Chce to mit nohy v suchu a optimalnim teple, takze pozor na vlhkost a chlad, potazmo take zaparene nohy v botaskach ! Je to jedna z moznosti... :)

korina*

ano je to ostruha, měla jsem to dvakrát, ale pokud se té bolesti chcete zbavit musíte aspoň na obvod. Mě to ozařovali radiem . Ani chodit jsem nemohla co to bylo za bolest.tak držím palce.

hodnocení

1x

Nejsem lékař, ale s podobným problémem jsme si došel k obvodní lékařce. Koukla na nohy a řekla, že mám ploché nohy, napsala ortopedické vložky pro příčnou a podélnou klenbu. Tak jsem je týden nosil a nedoufal jsem ve zlepšení.

Po týdnu bolest přestala. Občas ale musím na týden nasadit vložky, páč občas nohy bolí.

Vy si nechoďte k obvodnímu lékaři, když nechcete..

hodnocení

0x

Kolik je vám let?

figurek*
hodnocení

0x