Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Výpověď, odstupne ,poruseni zakona

Od: nikolb* odpovědí: 5 změna:
Dobry den od 17.9.2015 pracuji jako servirka v restauraci..smlouvu mam na neurcito. Problem je ze zamestnavatel nedava vyplatni pasky a dozvedla jsem se ze tim porusuje pracovni zakon. Jelikoz mi nedava celou dobu vyplatnice tak nevim kolik za me odvadi..jak vypocitava mzdu..priplatky za vikend ..nocni..prescasy..dovolene..proste nic nevim..ma mzda v hrubem cini 9200. Docetla jsem se ze mi timhle vlastnw dluzi penize a muzu dat okamzitou vypoved..ale jak je to s temi penezi? Muzu po nem neco chtit? Odstupne? Proplaceni dovolene? A pod? Nebo mu reknu ze ho udam a poslu na nej ispekci a muze to jit az k soudu..ma s tim nekdo zkušenost? Nebo muze mi nekdo poradit kolik mam chtit penez? Nebo na co mam narok? Predem Dekuji..

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x