Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Zápočtový list

Od: eugen* odpovědí: 2 změna:

Ahoj, pokusím se být stručný...

Je mi 22, studuji VŠ a dosud jsem nepracoval. Ne proto, že bych byl lemra líná, ale protože jsem si nikdy přivydělávat nepotřeboval. A ruku na srdce – kdo by se plahočil v mekáči nebo někde rozdával letáky z jiných důvodů než kvůli prachům?

Ted se mi ale naskytla příležitost získat práci na HPP, ale řeším dilema. Nebude blbé nechat v CV kolonku "Pracovní zkušenosti" úplně prázdnou? Jasně, bude. No nic, zkrátka napíšu, že jsem bez pracovních zkušeností. Rád bych tam ale napsal alespoň výčet nějakých krátkodobých brigád, aby to nevypadalo úplně blbě. Samozřejmě, že tam nenapíšu věci, o kterých nemám ani páru, spíš věci, které jsem třeba i dělal, ale neměl za to prachy nebo je dělal "na černo".

Napadá mě ale pár otázek a budu rád, když se najde někdo, kdo dokáže poradit.

1. Budou po mě případně v nové práci chtít zápočtové listy z brigád a pokud ano, za jaké období.

2. Řekněme, že na poslední brigádě jsem byl před rokem a mezitím studoval VŠ. Zápočtový list je něco jako potvrzení, že za mě někdo platil zdravotní a sociální. Nestačilo by tedy potvrzení o studiu?

Díky

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

ramon*
hodnocení

0x

No já myslím, že když jsi byl student a teď nastupuješ jako čerstvý absolvent, tak po tobě nikdo zápočtový list chtít nebude. Jen jim tam něco napíšeš, že jsi příležitostně při studiu něco dělal, a pokud nebudeš příliš machrovat, že to bylo přímo v oboru o který se ucházíš, tak je to ani moc nebude zajímat. A pokud studuješ, tak ti pojištění platí stát.

adaada
hodnocení

0x

Můžeš tam napsat praxe, na kterých si byl na střední.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.