Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Změna pojištění

Od: sana odpovědí: 1 změna:

Dobrý den, mám uzavřené pojištění ( při úrazu, pojištění odpovědnosti, pobyt v nemocnici), nyní se mi ozvala pojišťvací zprostředkovatelka, která mi smlouvu uzavírala, že smlouva byla uzavřená, když jsem ještě byla student, ale nyní již 3 roky student nejsem, a paní pojišťovačka si vzpoměla, se jen tak zeptat jestli náhodou nepracuji. Chtěla bych se zeptat jestli to tak doopravdy je, jestli teda musím změnit kategorii, když tedy nejsem student, ale pracuji ( i když mám uzavřené úrazové pojištění ), kdybych měla úraz v práci. Pojišťovačka na mě působí spíše dojmem dostat peníze za další uzavřenou smlou. Již několikrát se jen tak ozvala, že by bylo potřeba a pod. Pokud jsem potřebovala pojistku snížit, najednou to oddalovala. Co si o tom myslíte?

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

vilik*
hodnocení

0x
Pojištění při úrazu apod asi ne, ale třeba pobyt v nemocnici či náhrada výpadku příjmu při nemoci by mohla vyžadovat aktualizaci. Mohla jste bydlet u rodičů, nyní platíte třeba sama nájem a inkaso a výpadek mzdy by mohl být citelný.
Jediné, co by ještě přicházelo v úvahu, je pojištění na blbost, které se odvíjí i od kategorie rizikovosti vykonávané práce, ale to jste jako student asi neměla.
Doporučuju si ji poslechnout, ale nic hned nepodepisovat. Klidně oslovte jiného poradce a nabídky porovnejte.
doplněno 09.04.16 18:06: Omlouvám se za nepřesnou informaci. Při pojištění úrazu se také zohledňuje mimo jiné i druh sjednané práce, kdy například manuální činnost a řízení firemního auta je hodnoceno s vyšším rizikem, než administrativní.
V určitých případech byste měla dostat odškodnění od zaměstnavatele, tedy byste teoreticky toto pojištění nemusela kvůli práci ani mít, ale v případě, že chcete být pojištěná nad rámec odškodnění, je třeba zohlednit i druh práce, protože by jinak pojišťovna asi nebyla ochotná k vyplacení plnění.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: