Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
potřebovala bych, prosím Vás, poradit. Má právo po mně chtít zákaznické centrum z e-shopu výpis z bankovního účtu, kvůli tomu, aby věděli, že jim dorazila platba za mou objednávku? Já totiž ji neplatila hned a než jim peníze přišli, tak mi ji automaticky zrušili. I když jsem tam psala s tím, že jim platba dorazí do toho a toho dne. Psala jsem jim tedy znova a odepsali mi, jestli bych jim poslala výpis z bankovního účtu, a to prý kvůli tomu, aby viděli, že jim platba došla. Ale nevím, jak to udělat a také nevím, jestli je to bezpečné. Nechce se mi jim zasílat výpis, kde by viděli všechny mé platby např. za daný měsíc.Chtěla bych proto vědět, zda se to takto praktikuje normálně, protože když jsem podobnou situaci řešila dříve, stačilo jim zaslat č. účtu a když platbu zpracovali, poslali mi danou částku zpět. Tak si říkám, že by to měli poznat bez toho výpisu, nebo ne? Např. díky variabilnímu číslu, které odpovídá č. objednávce?
Nevím, jak se zachovat, co odpovědět...
Děkuji za pomoc.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.