Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Má provoz trafiky perspektivu?

Od: coteda® odpovědí: 13 změna:

Zdravím všechny. Doma je už několik dnů debata o rentebilitě trafiky a její perspektiva. Dobrý známý došel s tím, že chce prodat trafiku z rodinných důvodů. Je umístěna na dobrém místě uprostřed sídliště a nic nebrání tomu ji koupit. Je dobře zavedená a je v provozu asi 15 let. Relativně ideální stav. V tomto oboru se moc neorientuji, ale přesto jsem na netu zjistil dodavatele všeho možného co se v takové trafice prodává a zjistil jsem, že rabaty jednotlivých komodit jsou velmi nízké (cigarety 2 - 4.- z krabičky, tiskoviny 15-19% z kusu). Selským propočtem jsem si dal dohromady, kolik by se toho muselo prodat, aby to bylo k něčemu. Trafika nemá terminál. Jak to tedy doopravdy je. Jsou trafiky na ústupu a mají vůbec nějakou perspektivu?

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

mamcazmoravy*
hodnocení

2x

Nejsem obchodník ani odborník, ale trafiky, které jsou zaběhnuté stále fungují. Jedinou vyjímkou, o které vím, je jistá trafika v jednom okresním městě, která byla asi 500 m od autobusového nádraží. Tam to majitel ukončil, konkurence byla blízko. Jinak trafiky (kupodivu) stále fungují. Na zbohatnutí to ale určitě není. Pak ještě záleží na pestrosti sortimentu a konkurenci v okolí. Pokud blízko nejsou třeba potraviny, šly by možná na odbyt i nápoje a cukrovinky.

Jestli do toho půjdete, přeji hodně štěstí. (Já osobně bych asi byla zbabělec.) A ještě dovětek - jistý majitel trafiky si kdysi postěžoval na složité zákony a předpisy, daňový poradce je prý nutností.

hodnocení

Děkuji za podporu. Uvažuji to pro svoji ženu která pracuje v masně a je to makačka. Chápu že to není na zbohatnutí, ale mamina je mě přednější než pár korun navíc. S lidima to za ta léta umí. Jde mě o to, zda se na těch hovadinách co tam prodávají alespoň uživí. Proto sháním veškeré informace a ekonomické rozbory abych netrefil kozla.

lidka*
hodnocení

2x