Nejste přihlášen/a.
Zdravím, rád bych reklamoval zboží zakoupené přes internet a zajímalo by mě zda je nutně potřeba vyplnit reklamační protokol který má prodejce na svých stránkách? Děkuji
Dobrý den,
záleží na obchodních podmínkách daného obchodu. Většina online shopů dodává reklamační list současně s dodacím listem a fakturou. Každopádně pokud jej nemáte asi bych reklamační list vytiskl. Tak i tak reklamaci Vám musí obchodník přijmout a zpracovat ji dle zákona do 30 dnů. Osobně si myslím, že reklamace musí být doloženy řádně vyplněnými reklamačními protokoly, přeci jen se jedná o doklad, který danou reklamaci provází, aspoň v naší firmě tomu tak musí být.
Přeji pěkný den, Tomáš
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.