Reklamace - reklamační protokol..musím mít?

Od: Datum: 31.03.16 15:54 odpovědí: 2 změna: 31.03.16 16:55

Zdravím, rád bych reklamoval zboží zakoupené přes internet a zajímalo by mě zda je nutně potřeba vyplnit reklamační protokol který má prodejce na svých stránkách? Děkuji


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 31.03.16 16:30
avatar

Dobrý den,

záleží na obchodních podmínkách daného obchodu. Většina online shopů dodává reklamační list současně s dodacím listem a fakturou. Každopádně pokud jej nemáte asi bych reklamační list vytiskl. Tak i tak reklamaci Vám musí obchodník přijmout a zpracovat ji dle zákona do 30 dnů. Osobně si myslím, že reklamace musí být doloženy řádně vyplněnými reklamačními protokoly, přeci jen se jedná o doklad, který danou reklamaci provází, aspoň v naší firmě tomu tak musí být.

Přeji pěkný den, Tomáš

Ohodnoceno: 2x
 
Od: michal54
Datum: 31.03.16 16:55

děkuji za odpověď

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.