Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace - reklamační protokol..musím mít?

Od: michal54 odpovědí: 2 změna:

Zdravím, rád bych reklamoval zboží zakoupené přes internet a zajímalo by mě zda je nutně potřeba vyplnit reklamační protokol který má prodejce na svých stránkách? Děkuji

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

people90*
hodnocení

2x

Dobrý den,

záleží na obchodních podmínkách daného obchodu. Většina online shopů dodává reklamační list současně s dodacím listem a fakturou. Každopádně pokud jej nemáte asi bych reklamační list vytiskl. Tak i tak reklamaci Vám musí obchodník přijmout a zpracovat ji dle zákona do 30 dnů. Osobně si myslím, že reklamace musí být doloženy řádně vyplněnými reklamačními protokoly, přeci jen se jedná o doklad, který danou reklamaci provází, aspoň v naší firmě tomu tak musí být.

Přeji pěkný den, Tomáš

michal54
hodnocení

děkuji za odpověď

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]