Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Zánět v kolenu

Od: pppppp odpovědí: 6 změna:

Mohla by se mi zvětšit slezina při zánětu v kolenu? Myslím takový ten zánět po námaze a úrazu, ne takový ten infekční.

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

pppppp, tlusté střevo se točí a tlačí tam, kde tušíte, že jsou játra a všechno ostatní. Je-li střevo plné a ještě k tomu je v něm plyn, člověk cítí bolest a tlak pod pravými žebry. Stačí se dobře vykakat a bude po problému. I s játry i se slezinou. Věřte mi, máme to tak všichni. Jen někdo je citlivější anebo se více pozoruje.

hk
26.03.16 21:51
hodnocení

1x

Ne.

ben®
hodnocení

0x

Dobrý den, zajímavá kombinace - nejsem lékař, ale považuji to za nemožné (či nelogické). Proč zrovna slezina? Zdravím!

doplněno 26.03.16 22:01:

Možná je součástí imunitního systému celé tělo. No, zvětšená slezina od zánětu po námaze=?

To ne.

doplněno 26.03.16 22:09:

pppppp - tak se na té poradně (viz Váš odkaz) zeptejte pana doktora, jestli se zvětšená slezina po zánětu z námahy v koleně, po vyléčení zánětu zase zmenší - dejte vědět, co říká pan doktor.

pppppp
hodnocení

Protože jsem četla, že slezina je součástí imunitního systému a že někdy bývá zvětšená při zánětu.

doplněno 26.03.16 22:01:

ortopedie-machotka.cz/...

hk

Prosím pěkně, moc čtete. Je lépe se zaobírat realitou. Imunitní systém nemá nic společního s namoženým kolenem. Dle vás by 40% lidí muselo mít zvětšenou slezinu, protože takové množství lidí má v těle nějaký zánět a to od počínaje rýmou...

Nedávno jste se zde ptala na poranění jater..

poradte.cz/...

To by chtělo se přímo optat na Vaše zdravotní problémy lékaře.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.