Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak se bránit mobbingu v zaměstnání

Od: lekar odpovědí: 12 změna:

Jsem starší lékař, pracuji ve 12ti hodinových směnách. Střídat se máme v 7.00 hod. ráno. Mladý lékař mne začal střídat až v 7,30 hod., poté až v 8.00 hod. Když jsem na to upozornil ředitele a žádal, aby mi tyto přesčasy proplatil, sdělil mi, že si to mám vyřídit s tím mladším lékařem. Tento mladší lékař je pověřem rozepisováním směn pro všechny ostatní, po mé stížnosti mi začal psát podstně méně služeb, hlavně o sobotách a nedělích (příplatky), a tyto služby si začal připisovat sobě. Moje měsíční ztráta na výplatě tak činí 5 - 10.000,-Kč. Upozornil jsem na to ředitele, ten to však neřešil s tím, že rozepisování služeb je plně v kompetenci mladého lékaře a on že mu do toho zasahovat nebude. Poraďte prosím, jak se mohu bránit, jak mám postupovat. Děkuji. Mirek

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

coco
hodnocení

1x

Co to mate za reditele, kdyz nereši takovou nespravedlnost mezi podrizenymi, mozna proti vam neco ma a šikanu vam preje, nebo zkratka je linej a nechce se mu kompetentne zasahovat - to je duvod nahlasit to nekomu nadrizenejsimu. Predtim jim to oznamte, tomu mlademu kolegovi i rediteli, ze si to nenechate libit, nebudete-li vyslyšen, konejte, braňte se !

hodnocení

1x

Nepíšete kdo je Váš přímý nadřízený, ale neměl tento problém spíš řešit primář oddělení? Třeba má ředitel jiné starosti, než řešit dohady mezi zaměstnanci, od toho by měl mít vedoucí různých pracovišť, např. primáře, kteří by si měli hlídat pořádek na svém "písečku". Ale třeba to u vás funguje jinak.

majsterjoe*

Souhlasím, že v první řadě by tohle měl řešit přímý nadřízený. ředitel má dost svých problémů.

wasube*