Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

CRP 2,5 a teplota 38,5 a zvracení, bolest v

Od: mon* odpovědí: 3 změna:
Dobré ráno, včera jsem byl u lékaře bolelo mě v krku a měl jsem teplotu 38,5 °C a zvracel jsem. Sestra mi udělala CRP a měl jsem hodnotu do 3 minut 2,5. Nyní jsem vyčetl na internetu, že je to normální hodnota. Podle CRP to není ani virové onemocnění. Lékař mi sdělil, že mám do konce týdne ležet a vyložit se, že to přejde. A proč to CRP je v normě? Díky

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x

drhamzova.cz/...

Já se dočetla, že CRP nereaguje na virová onemocnění. Na bakteriální reaguje zvýšenými hodnotami. Takže usuzuji, že náte virovou infekci, kterou žádné prášky nezlikvidují. Jen vaše imunita s, mrchou, virem může udělat pořádek. *hej*Takže zahřátím musíte pomoci imunitě. Klid a teplo v posteli, teplé nápoje (teplota pomůže imunitě, množství tekutin viry pomůže vyplavovat). Telplé polévky a vyhněte se jídlům, která se dlouho tráví a tělo ochlazují. Třeba ovoce.

doplněno 17.03.16 07:20:

Kdysi, mi jeden kolega vyprávěl, že na takovéhle onemocnění nejlépe fungují švýcarské prášky. Poslouchala jsem s pusou otevřenou. A on pavil: Jsou to takové kuličky, u kterých se musí dodržovat postup léčby. Osprchuješ se, zůstaneš nahatá a lehneš si. Prášek si dáš do pupíku. Pak už budeš potřebovat pomocníka. Jeho pupíkem budeš tak dlouho prášek třít a drtit, až z něho nezůstane nic. Zapotíš se a uzdravíš se. *smich* *haha* Živočišné teplo dělá zázraky.

Přesně tak, na tohle nejlépe zabírá vypotit se na chlapovi / ženské (nehodící se škrtněte).

hodnocení

0x
Kdyz je to bakteriove dava se antibiotika.
Pokud virove tak vylezet , telo si poradi.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.