Problém s reklamací

Od: Datum: 16.03.16 07:15 odpovědí: 7 změna: 16.03.16 13:32

Dobrý den, objednali jsme si skříň u místního prodejce z katalogu, po té co skříň dorazila nechali jsme odbornou firmou sestavit. Jedná se o pětidvéřovku, jedny dveře byly prasklé z výroby, tudíž jsme je dali reklamovat - 30 denní lhůta už uběhla a je překročena o osm pracovních dnů, samozřejmě že prodejce sliboval a mlžil že vše bude včas. Došla nám trpělivost a chtěli bysme peníze za skříň zpátky, nevíme jak postupovat - skříň máme sestavenou v obýváku, za dopravu jsme prodejci zaplatili a za montáž jiné firmě též.

Prosíme o radu co máme dělat


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 16.03.16 07:23
avatar

Pokud reklamace překročila 30 dní, prodejce vám vrátí peníze. Je jeho kaše, že to nestihl vyřídit. Dojeďte na pobočku prodejny a vyžádejte si peníze. Pokud by je nechtěl dát, ať vám dá potvrzení, že odmítá vyplatit peníze po zákonné reklamaci 30 dní. a ať se pod to podepíše. A vy s tím jděte na ČOI a oni jim to už vysvětlí.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 16.03.16 07:49

Děkuju za odpověď, i nás toto napadlo, ale čím si nejsme jistí je to jak přesně postupovat s navrácením té skříně prodejci po té co vrátí peníze, my bychom byli rádi kdyby si to na svoje náklady rozebral a odvezl, můžeme toto po něm požadovat?

Datum: 16.03.16 07:52
avatar

I toto je jeho kaše. Vy jste si zaplatil dopravu skříně k vám on ať si zaplatí odvoz a demontáž. Vy požadujte rozhodně peníze. O skříň se nestarejte, to už záleží na nich.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 16.03.16 07:26
avatar
Tak dohodnout se musíte s prodejce. Chce ho zjevně trošku poškádlit odhodláním nahlásit ho na čoi a v případě laxnosti to ale udělat.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 16.03.16 09:27
avatar
Pravděpodobně máte nárok na odstoupení od smlouvy. Ale já si tak říkám, jestli není menším zlem, počkat si na ty dveře. Vy absolvujete vše včetně sestavení a pak kvůli dveřím to samé (v opačném pořadí) a pak znova s jinou skříní ( a dodavatelem)... Zkuste si dohodnout slevu, nebo už se vám tato skříň nelíbí? M.
Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 16.03.16 13:32

Děkuju za odpověď, ano skříň se nám líbí, sice kvalita se nerovná ceně, ale budiš to je naše chyba..to co mě spíš vadí a zaráží je jednání přímo na prodejně, neochota, vymlouvání a doteďka mě nikdo nenabídnul ani slevu. Dnes tam jde přítelkyně s matkou, tak snad to dojednají ku prospěchu všech. Jak se říká ´´kam čert nemůže nastrč ženskou´´ :-D

Datum: 16.03.16 11:32
avatar

Předchozí rady jsou samozřejmě správné, ale já se přikláním k názoru Mony.

Skříň se Vám líbila, počkali jste si na ni, sehnali další firmu, jíž jste zaplatili za montáž...

I já bych se pokusila situaci řešit vyjednáním slevy.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.