Celkový počet kalorii za den

Od: Datum: 16.03.16 06:41 odpovědí: 5 změna: 17.03.16 00:27

Dobrý den, Jaké je celkem množství kalorii na udržení váhy za den? A případné množství kalorii na snžení váhy? Je někde tabulka hotových pokrmu a kolik je to kalorii? Děkuji,


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 16.03.16 07:08
avatar

Na co se ptáte? Přece musíte vědět, že zhubnout se dá. Ale udržet si pak váhu, to je ten největší kumšt. Co budete mít z toho, když budete počítat kalorie a zhubnete, ale pak nastoupí jojo efekt. Váha se vrátí a navíc, nabude o něco více než byla v začátcích, za velice krátkou chvíli. *hej*Hotové pokrmy? Nevím, co myslíte, ale ty vás dovedly k dnešku, kdy chcete zhubnout. Je potřeba hubnou zdravě a váhu si pak udržet. Zdravě! http://www.prozeny.cz/magazin…te-v-jidelnicku-malo-bilkovin

Víte co nebo kdo jsou kalorie? To jsou ty malé potvory, které bydlí ve skříních a když nejsem doma nebo když spím, mi zúžuji oblečení. :-D

Ohodnoceno: 1x
 
Od: fex
Datum: 16.03.16 07:27

Doporučím www.kaloricketabulky.cz. Podle váhy, výšky a typu aktivit se tady stanoví doporučená hranice kalorií pro hubnutí/udržení postavy a následně je možné vyplňovat jídelníček.

V databázi je plno potravin s vyplněnými hodnotami. Takže je je možné sledovat čeho kolík jíte.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 16.03.16 08:51
avatar

Zhubnout se dá za dodržení pravidel -
Když si chci dát čokoládu, vynechám jedno jídlo z pěti, žádný nárazový běh, ale pravidelné klidné procházky, maximálně indiánský běh, neuženete si infarkt ale zdravě zhubnete, protože chůze je pro člověka přirozená. Žádný klus.

Nemyslím na žádné tabulky, myslím na to, že se nemám přejídat a místo 2 chlebů se vezmu 1 a také neumřu hlady, žaludek se mi do měsíce značně zmenší a já nebudu do sebe soukat plný narvaný talíř, ale skromně si dám jen 2 knedlíky, maso a třeba špenát. Živit se jen saláty je nesmysl, nejsme králíci, příroda nás stvořila jinak. A poslední pravidlo je, že jíme všechno, co máme rádi, co můžeme jíst ale hlavně se prostě nepřejídáme.

Výsledky jsou brzy znát a slouží i k trvalému udržení váhy. Není možné si dát pytlík bonbonů nebo čokoládu po obědě, a pak se svalit navíc na gauč. A pokud pořád budete myslet jen na svou váhu, tak budete tloustnout i kdybyste nic nejedli. Mozek si totiž naprogramujete jinak, uzkost z jídla a možného hladu, než ho máme nastavený, že nám řekne - mám hlad, já se najím - pozor nepřejím a protože si nedám salát nebo nějakou jinou trávu, pocit sytosti mi vydrží do večeře.

Naši předkové nejedli 5 x denně, tedy ti co pracovali a byli štíhlí. Norové když smějí dětem dávat sladkosti jen v sobotu také ušetří a děti nemají obézní. Navíc se děti mají na co těšit, že v sobotu bude třeba zmrzlina nebo čokoláda, jedna, ne v kg.

A hlavně stylem rodičů se učí i děti, takže máme už pomalu 5leté anorektičky se strachem z váhy, protože maminka hloupne a děcko to vidí, žije v tom stresu. Obézní rodiče mají často i obézní děti a vůbec to není náhoda, když jsou všichni jinak zdrávi.

Na závěr si znovu ujasněme starou známou pravdu, že jíme abychom žili, nežijeme abychom jedli a hned budete vědět o čem tu mluvím.Mozek se má zabývat jinými věcmi než nutkavými myšlenkami na jídlo v důsledku rozšířeného žaludku přejídáním nebo nesmyslným přecpáváním. Jak si žaludek vychováme, takový ho budeme mít. Tabulky vám v tomhle nepomůžou, ke kázni.Jsme dospělí, tak si zkusme nejen si poručit, ale i se poslechnout...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: fex
Datum: 16.03.16 09:21

Nemyslím si, že vždy platí vaše pravidlo namísto 2 chlebů si vezmu 1.

Co když dotyčná jí jenom půlku chleba, tak si má vzít čtvrtku? Tímto způsobem určitě nezhubne, ale právě naopak, přibere. Tělo nedostane dostatečné množství živin, které potřebuje a tak zpomalí metabolismu, aby ušetřilo a energii a začne si ji ukládat - tloutneme. Možná tento způsob bude platit u přejídačů a lidí, kteří jí více než mají. Myslím si ale, že hlavně u žen je to problém toho, že jí MÁLO a proto tloustnou.

Důležitá je pravidelnost, pestrá strava, dostatek tekutin, nějaký pohyb pokud mám sedavé zaměstnán atp.


doplněno 16.03.16 09:23:

Ještě bych doplnil, že naši předkové jedli úplně jiné jídlo než jíme dnes, byť může vypadat stejně.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 17.03.16 00:27
avatar

fexi, naši předkové se především hodně hýbali, ono prát prádlo na valše nebo u potoka, nosit vodu a uhlí byla docela dřina...mám osobní zkušenost že jsem několik let měla moc práce a málo jsem jedla. Měla jsem tak hlubokou podváhu až mě chtěli dát na kapačky, na výživu. Věznové z koncetráků také netloustli že měli málo jídla. Je to zkrátka nelogické. Ze vzduchu ještě nikdo neztloustl.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.