Nevyzvednuti balíku od PPL

Od: Datum: 09.03.16 22:20 odpovědí: 8 změna: 10.03.16 15:26
Ahoj chtěla jsem se zeptat.dnes jsem si asi v 18:00 objednala zboží z internetového obchodu Alfacomp.cz.a pak jsem zjistila ze jsem si omylem objednala něco jiného.napsala jsem jim to uz na email.ale mezi tím mi přišel email od ppzr uz tu zásilku převzala.myslíte ze po me něco budou chtít když to nevyzvednu.ja jsem totiž objednala jiné reproduknez jsem chtěla a tyto jsou mi k ničemu.myslíte ze si můžu objednat na te stránce ty co jsem chtěla.děkuji za rady
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 09.03.16 22:26

Jak Vám bude PPL volat, tak prostě rovnou řekněte, že zásilku odmítáte převzít a hotovo.

Co se týče prodejce, tak teoreticky po Vás mohou chtít náhradu škody (dopravné), nicméně v praxi se tak moc něděje. Každopádně elemntární slušností je do daného obchodu zavolat, říct po pravdě jak se věci mají a domluvit se na zaslání správného zboží. Pokud je to seriózní obchod, vyjdou Vám vstříc. Pokud by ochotní nebyly, nakupte jinde.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mp
Datum: 10.03.16 00:11

Já bych to taky nekomplikoval (a nekomplikoval bych to ani tomu obchodu) a nepřebíral. PPL funguje jak na běžícím pásu a kvalitní internetové obchody taky - nepřeberete - PPL vrátí obchodu bez otevření a oni mají záruku. Samozřejmě jak se píše, je určitě solidní tam zavolat. PPL jezdí všude, to pro ně není náklad, a s internetovým obchodem mají nějaký paušál. Největší komplikace asi nastane, když to převezmete.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 09.03.16 22:27
avatar

Zjistila jsi to trochu pozdě zřejmě každopádně já bych to přijal a ve lhůtě 14 dní bych to vrátil. Sice tratíte na poštovném, ale je to férovější jednání, než to nechat někde kolovat na cestě a na depu PPL.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 09.03.16 22:29
avatar

Seriozní jednání z vaší strany je zaplatit přepravní náklady, které společnosti vznikly a to ne její chybou, ale vaší. Pokud se takto zachováte vtak není problém nakupovat u této společnosti i nadále. Nikdo není povinen nést náklady, které zavinila jiná strana.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: uska®
Datum: 09.03.16 22:38

Přesně jak píší kolegové. Zásilku převzít a do 14 dní vrátit s tím, že chcete vyměnit zboží.


doplněno 10.03.16 15:58:

mp - je problém zásilku převzít a nerozbalit? Jen přebalit vrchní obal, přiložit dopis o výměně zboží. A vše je vyřešeno. Firma zaslané zboží prodá dále za plnou cen, žádná sleva.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mp
Datum: 10.03.16 00:17

Mám pocit, že někteří předřečníci nemají tuchy jak funguje internetový obchod. Pokud někdo vrátí zboží do 14 dní, pak musí seriozní firma dát při dalším prodeji tohoto zboží slevu (porušený obal, otevřené). Pokud ho někdo jen nepřevezme, tak se jí vrátí zboží neotevřené, může ho prodat jako neotevřené, nové, za plnou cenu, což je pravda. Myslete.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 10.03.16 09:15

Jistě, ale dopravu někdo zaplatí tak jako tak.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pepr®
Datum: 10.03.16 15:26
avatar

Ale když zásilku převezme a odešle zpět, zaplatí dopravu dvakrát. (pokud náhodou nebylo poštovné zdarma)

Tak nejserioznější by asi bylo zavolat do eshopu, že to nepřevezme a domluvit se, že pošle náklady na poštovné na účet.

Ale jestli to už není moc komplikované.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.