Výpověď ze zdravotních důvodů - odstupné?

Od: Datum: 09.03.16 13:02 odpovědí: 7 změna: 09.03.16 20:30
Dobrý den přeji,potřeboval bych poradit od nějkého ráce , co se pohybuje v pracovním právu a tak.Před rokem se mi stal úraz ,výhřez ploténky, při prácii jsem zvedal 30-ti kilové břemeno a už to bylo , v práci se to nesepisovalo ,takže jako pracovní úraz to vedené není.Rok jsem marodil , zkusil poždádat o ID , ale bez úspěchu a po ukončení PN jsem se vrátil zpět do práce. Doktorka mi říkala , že mi nedoporučuje se tam vracet a i toto napsala do zprávy pro podnikového lékaře. Teď mi jde o to , když podnikový lékař vyhodnotí můj zdravotní stav jako nepůsobilý k práci a zaměstnavatel nebude mít jiné místo , tak mi bude muset dát výpověď.Teď ale otázka , jestli budu mít nárok na odstupné , když jsem nastupoval do zaměstnání , tak jsem se podrobil vstupní lékařské prohlídce jako naprosto zdravý člověk.Na internetu jsem hledal ,ale je to hrozně nepřehledné a ze zákoníku práce to moc nechápu , tak prosím zbytečně nekopírujte , potřebuji jednoduchou odpověď , zek které se dozvím , jak na tom aktálně jsem s tím případným odstupným. Sám výpověď dávat nebudu , ta práce mi až tak nevadí a zvládám ji i s téma zádama.Děkuji za odpovědi.
Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: hk
Datum: 09.03.16 13:13

Proboha, proč jste to neohlásil jako pracovní úraz? Myslím, že odstupné nedostanete. Zaměstnavatel namítne, že nezpůsobilost jste si zavinil sám mimo pracovní poměr, a že je to váš problém, že nemůžete pracovat. Já bych se raději zkusil s chlebodárcem domluvit, že mi dá odstupné (třeba mírně nižší) a já ho nebonznu, že neohlásil (nebo znemožnil ohlásit - to nepíšete) pracovní úraz.

Ohodnoceno: 0x

Od: kadlec
Datum: 09.03.16 13:16