Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Vydávání se za svého rodiče

Od: jenda96* odpovědí: 26 změna:

Dobrý den s tátou jsem se domlouval, že si vezmu nějaké věci na splátky, protože na mě to nejde (jsem student bez trvalého, oficiálního příjmu pouze brigády) a tak jsem si udělal splátky na home credit. Už po několikéto. Ale najednou při přihlášování do home creditu se mi blokl účet nevím proč, asi jsem víckrát zadal špatně heslo nebo nějaké chyba. A tak jsem volal na klientské centru (za tátu, protože on tam nechce volat a nechce to řešit vůbec se v tom nevyzná.) ale chtěl po mě nějaké údaje o něm tak jsem říkal, pak mě zaskočil věk a zasekl jsem se. Ptala se jestli jsem můj táta odpovídal jsem ano a pak to típla. Co teď? Splátky platím nemá tam žádné nedoplatky, do účtu už se přihlásím. Email mi nepšiel od nich už žádný. Dneska mi teda volali z jiného čísla, ale je jasně , že to brát nebudu.

26 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

uska*
hodnocení

3x

Už po hlase je poznat podvod, oni nejsou hloupí. Zvláště když nedokážeš plynule odpovědět na taťkův věk.Jsem mladý a potřebuješ vše teď hned? Našetři si z brigád a pak si věc kup a nemusíš podvádět.

Až za čas budeš třeba chtít hypotéku, tak se budeš divit, že budeš na černé listině a nikdo ti jí nedá. Zvaž, co je pro tebe důležitější hypotéka na vlastní bydlení v budoucnu a nebo podvodně získaný nový mobil nyní.

jenda96*
Jasný no došlo mi to že je to blbost.. Ale čl teď? Nechat ty plynout nebo..?
martinaa*

Řešit! Těch, co nechali věci "plynout", aby nic řešit nemuseli, jsou plné archivy exekutorů. Přece nechceš, aby zazvonil i u tebe/vás.

wasube*

Osloví Vašeho otce pravděpodobně. A ne telefonem. Vy už jen řešte jak se přiznat otci

Protože i oni jsou povinni při podezření na trestní čin uvěrového podvodu to nahlásit k vyšetření na policii.

Kdyby Váš otec o tom věděl, neměl byste takové obavy.

doplněno 16.02.16 21:25:

Váš otec Vás patrně bude chránit a tvrdit, že o tom věděl.