Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace - jak postupovat?

Od: leemusic odpovědí: 3 změna:
Dobry den, potreboval bych vedet, jak dal postupovat pri reklamaci bot. Ted mi je vratili, ze se nejedna o zadnou vadu, tak jsem jim napsal, ze nesouhlasim ,protoze vada je skryta a ze se projevi az tak po trech dnech chozeni a to tak, ze mam nad patou prave nohy bolestivy krvavy oderek, ktery me zanechal poskozenou kuzi.Jak mam postupovat, kdyz me je zase vrati a budou tvrdit,boty bez zavad dik

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

3x
avatar adetouk

Dobrý den,domnívám se,že toto není vada,ale že boty potřebují rozšlápnout aby se přizpůsobily noze.Nebo zajděte do opravny obuvi,ať vám botu v patě na železné nožce rozklepnou,pokud je mezi podšívkou a vrchovým materiálem "něco",co způsobuje odření nohy.Pokud jsou to boty aspoň trochu kvalitní,tak to určitě pomůže.

 

hodnocení

0x
Zdravím.
Boty pošlete do pořadu "Černé ovce."
Oni si s tou povedenou firmičkou poradí.
A navíc s ostudou a dozajista tučnou pokutou !
k2

Opravdu verite tomu, ze Cerne ovce (ci jakykoliv porad) rozjede kauzu "neuznana reklamace bot, ktere dřou"?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]