Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Umyslné poškozování věřitele,predlužování se

Od: sisinka* odpovědí: 9 změna:

dobrý večer...mám v ruce čerstvý rozsudek soudu,s rozhodnutím,že dlužník je povinnen mi uhradit dluh včetně penále...atd...rozsudek už nabyl právní moci...a já ted nevím jak dál postupovat. Dlužník - podvodník má udajně již několik exekucí,dělá že je nemajetný,bydlištěm je hlášen na MU,ale bydlí již několik let u své přítelkyně.Před nedávnem si koupili domek kam se opět spolu odstěhovali,on zustal hlášen na MU.Předpokládám,že domek bude psaný jen na jeho přítelkyni.Pracuje jako řidič MKD,ovšem příležitostně,než ho vždy vyhodí zaměstnavatel za ztrátu peněz,za krádež nafty...atd.Domnívám se,že tím,že dlužník dělá že nic nemá,jedná se o tr.čin UMYSLNE POSKOZOVANI VERITELE?! Navíc jsem náhodou před nedávnem objevila jeho inzerát, kde shání člověka,který by si vzal na sebe pujčku na koupi právě toho baráčku,a tím barákem by ručili.Myslím,že se jedná o jeho další podvod! Inzeráty na internetu kde shání pujčky s nabídkou podpisu směnky,nebo pujčku na OP jsem našla několik. Takže se jedná zároven o další trestný čin PREDLUZOVANI? když již sám dobře ví,že nebude v jeho silách ani snaze pujčky splatit! Za podvody s pujčkami kdy sám nabízel pujčení a jen od lidí vybíral poplatek,byl před několika dny odsouzen k podmince. Prosím poradí mi někdo?Předem děkuji za Vaše odpovědi.

doplněno 25.11.12 23:57:

to neni jedna pani povidala,to jsou fakta,napsala jsem vse co vim.Ale dekuji za odpoved.A co by se dalo delat s tim predluzovanim se,a poskozovani veritele?

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x