Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Co dělám špatně?

Od: lukasek* odpovědí: 10 změna:

Ahoj, poslední dobou začínám propadat depresím. Rád bych se pokusil nastínit mojí situaci. Je mi 24 let, bydlím u rodičů, studuji VŠ a mám stálou brigádu, sportuji, posiluji. Myslím, že mám přehled. Také si myslím, že nejsem ažtak ošklivý. Mám však problém v komunikaci, respektive ve společnosti.

Mám pocit, že po mne neštěkne ani pes. Všude chodím sám. KDyž se rozhládnu po ulici, všude vidím skupinky či páry. Ubíjí mne ta samota. Jsem bez partnerky. Poslední, o kterou jsem měl zájem mi řekla, že si semnou nemá co říci.. tento pocit mám i já. Ze začátku jsme si psali dost často asi měsíc po internetu a slečna byla dost nadšená. Těšila se na mne. Po dni stráveném ne výletě ale přišlo ochlazení a sdělení, že měla moc velké očekávání a já jí prostě zklamal.Nějak nedokáži komunikovat s lidmi v reálu. Přijde nervozita. Nevím, o čem se snimi mám bavit. Na internetu to je jiné.. mám totiž několik minut na odpověď, tak vždy vymyslím něco kloudného. V reálu, když člověk musí reagovat ihned je to horší. Někdy mám opravdu prázdno v hlavě a nevím, co mám říci.. je to trapné ticho. Je to jak začarovaný kruh. Samota mě ubíjí, takže se pak na lidi tvářím jak kakabus a to je jistě také odradí.. nevím jak z toho ven.. zkoušel jsem alkohol.. měl jsem neurol.. ted se poohlížíl po trávě. Která by mi snad mohla rozvázat jazyk. Toužím po společnosti tak moc, že neváhám sednout na vlak, objet za celej den republiku jen tak.. ve vlaku jsou totiž lidé.. samota doma (když jsou rodiče fuč) mě ubíjí.. toužím po seznámení se slečnou ale v reáu toho nejsem schopen.. nevím jak dál.. nějaké rady?

Ten neurol jsem bral po těžkém rozchodu, kdy jsem to fakt nezvládal.. strašně jsem se na dívku upnul.. to byla příčina konce.

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

3x