Připomenout se zákazníkům

Od: Datum: 01.02.16 11:32 odpovědí: 9 změna: 01.02.16 18:55

Otázka, u které bych ocenil názor všech, podnikatelů i zákazníků.

Podnikám jako řemeslník velmi krátce a mám ještě přece jen pár otázek a mám se v čem ještě zlepšovat.

Takže člověk, zákazník zavolá, něco potřebuje, domluvíme se, že tedy ano a termín třeba za 3týdny, domluveno, zavěsím a zapíšu si to do kalendáře.

O 3 týdny později. Ráno kouknu do kalendáře a vidím kam mám jet, ale i já jsem hlava děravá a ostatní mohou také tak mě napadá že bych ráno napsal třeba nějakou sms ve tvaru př. "dnes kolem 12:00 přijedu na přimontování umyvadla" Prostě něco takového, něco se vymyslí.

Pokud také podnikáte, děláte to také? Co posíláte?

Pokud jste zákazník, zapomněli jste někdy, poslal vám to už někdo?

Děkuji všem *palec*


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: vilik
Datum: 01.02.16 11:37

Jako zákazník jsem se s tím nesetkal, ale ano, tohle je služba, která nic nestojí a udělala by mi radost.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: uska®
Datum: 01.02.16 11:39

Je to běžná věc, ale ne v den dodávky. Vždy 1-2 dny předem dejte zákazníkvi vědět. Za 3 týdny se toho mnoho změní, třeba zákazník už nemusí být mezi živími a těžko někdo v té situaci odvolá řemeslníka.

Ještě bych doplnila - máli zákazník čekat delší dobu, třeba i 3 týdny, tak do zakázky nepište přesné datum dodávky, ale napište do měsíce. Dva dny se předem tel dohodněte na termínu.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: jmlc®
Datum: 01.02.16 11:40
avatar

Je velmi dobré připomenout se po takovém termínu alespoň den předem - sms stačí "potvrzuji, že zítra cca. v 12hod přijedu dle předchozí domluvy..." Záleží ale i na charakteru prací a času potřebném ze strany objednatele. Toto upozornění říká, že jste spolehlivý člověk.

Když jsem objednával dveře, říkali "cca 6 týdnů", do smlouvy o dílo si napsali najednou týdnů 9, poslední týden jsem jim stále volal a oni že netuší, kdy přijedou. Volala paní ve čtvrtek po desátém týdnu, že "přijedou zítra v 10 ráno". Já si ale jen tak pro jejich zavolání ze dne na den volno nezařídím. "Nejdřív v pondělí - jinak pány nechám před domem stepovat - volno prostě nedostanu."

Ohodnoceno: 4x
 
Datum: 01.02.16 11:41

Ano, dělám to a to vždy ať se jedná o zákazníka nebo obchodního partnera.

Většinou posílám SMS v tomto tvaru: Dobrý den, potvrzuji dnešní schůzku v XX hodin, tam a tam. Podpis.


doplněno 01.02.16 11:44:

Chodím k soukromému zubaři a pokaždé mi cca v 8:00 den před návštěvou příjde SMS: Dobrý den, dovolujeme si Vám připomenout Váš zítřejší termín na stomatologii u Dr. XX. S přáním pěkného dne klinika YY.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 01.02.16 12:09
avatar

Já nezapomínám, všechno mám viditelně v kalendáři, ale když se mi řemeslník připomene, nejlépe den předem, vítám to, protože vím, že nezapomenul on a že nebudu čekat zbytečně. Ještě když upřesníte hodinu, bude to dokonalé. *palec*

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 01.02.16 12:41
avatar

Pokud jsem se s klientem domluvil na termínu dodání cca za tři týdny, vždy jsme se dohodli, že si zavoláme a potvrdíme termín. Většinou jsem volal já dva dny předem. SMS jsem neposílal, přijde mi osobnější zavolat.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: buss®
Datum: 01.02.16 16:16

Podivné objednávání, proč není hned určen čas, či že se domluví později? Přijedete, zákazník v práci či jinde v pryču, ve 23 hod. večer, co pak? To ihned pracujete, co smlouva? Buď se pracovník ptá, kdy to vyhovuje, nebo si ho nasmlouvám na čas.
dnes kolem 12:00 přijedu na přimontování umyvadla .. A bude prchat z práce, ze zahraničí..., zlepšit!


doplněno 01.02.16 17:56:

Tak jste nepodal přesnou informaci. Asi děláte drobnosti, když nevadí přesně co budete dělat, obhlédnout si to, jak to vypadá, jaký materiál, nářadí, cena ect, ect. Představte si práci v paneláku všem.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: zroubalek
Datum: 01.02.16 17:50

Tak čas si většinou domluvím hned z datem po telefonu, to jsem neupřesnil v otázce.

Kvůli drobnostem jsem ještě neslyšel a nezažil aby řemeslník jezdil k zákazníkovi sepsat smlouvu a pak pracovat, musím říci že mě by to obtěžovalo jak na straně dodavatele tak i odběratele. Práce se udělá a vypíše faktura. Samozřejmě například rekonstrukce bytu je něco jiného.

Od: janka68
Datum: 01.02.16 18:55

Ve firmě jsme zákazníkům volali a připomínali termín den předem; velmi se to osvědčilo. I když měli přesný termín určený několik týdnů, tak tři z deseti na to byli schopni zapomenout, nebo si poplést datum.

Ohodnoceno: 1x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.