Nejste přihlášen/a.
Dala jsem do opravy tablet.Servis si vyžádal i SIMkartu,kterou používám pro připojení přes mob.operátora a na volání.SIMku jsem dovezla a zdůraznila.že je to SIMka bez smlouvy,anonymní,ale že mám na ní přednastaven výhodný tarif,který mi garantuje,že když nabiji,navýší mi operár částku min.o 100%,tj.když nabiji tisícovku,nabije mi za dva tisíce atd.Upozornila jsem servis,že ke kartě nemám už PUK atd.a že mě v minulosti operátor proto upozornil,že už mi nemůže proto udělat duplikát v případě ztráty.Uvedla jsem do předávacího protokolu,že jim předávám tablet včetně SIMky,kopii mám.Servis 1)tablet nedokázal opravit,což beru 2)ztratili mi pozdro a hlavně tuto SIMku!Operátor mi sdělil,že ten výhodný tarif se 100%ním navyšováním už nemá v nabídce a že duplikát SImky mi neudělá,když nevím PUK atd.
Servis mi zaslal oplátkou jinou SIMku,tu nechci.Chci svou.Díky té své jsem ušetřila tisíce každý rok.Jak dál postupovat? Proč mám doplácet na ztrátu karty v servisu? Děkuji
Tesco simku jsem neměl, tudíž nevím přesně jak to fungovalo. Ale koukni jestli to není náhodou tato simka. Jestli ano ať ti ji servis proplatí.
Dík,to je ona.Ale proč mám někde přihazovat v aukci,já přece SIMku neztratila.Mohu jim maximálně napsat,ať ji koupí oni.dík za tip.
Jinak přímo na centrále Samsung si stěžovat budu a servisu pošlu dopis.
jenže když si budete stěžovat, můžete dostat nějakou malou odměnu, náhradu,... možná - ale simku vám nevrátí... a to na 99%.
Takže pokud chcete tento výhodný tarif, nezbude vám, než přihodit na aukru...
on ten soud vám může také přiklepnout náhradu nákladů - sim - 350,-kč bez náhrady za právníky - tj. soudní výlohy vás budou stát desetitisíce...
Ale nebudu věštit - já jen radil snažší cestu.
proč malou náhradu?soud by podle mne jednoznačně musel stanovit náhradu,to by bylo na posouzení soudce,to přece nemůžete předjímat.vina přece není na mé straně,já jsem poškozená
být vámi, tak si tu simku na aukru koupím - není třeba přihazovat, je tam pevná cena - jinde už jí neseženete - a můžete ji spokojeně používat, zatímco se budete s firmou dohadovat o náhradě škody
Kterýpak je to operátor, co tak výborně radí svým zákazníkům? Např. u O2 není problém zjistit u předplacené karty PUK, dokonce online (tedy ho lze zjistit i jinde, jen ten operátor musí chtít). To ovšem musíte mít tu kartu v ruce, znát její sériové číslo a buď mít registraci na moje O2, nebo SIMku vraženou do mobilu. Teď už je pozdě. Jsem si vědom, že jsem Vám nepomohl, snad to pomůže aspoň někomu jinému.
Já mám stejný tarif od tesca už ho ale nemají v nabídce, leda se podívat na net, zda někdo takovou simku neprodává.
Servis požádej o náhradu škody, ať ti zajistí stejný tarif, nebo ať ti to trvale doplácejí, nebo ať tě nějak odškodní, uveď požadavek jak. žádej je písemně.
Je to vůbec možné, tomu se mi nějak ani nechce věřit, takový servis par excellence. Přístroj daný k opravě neopraví, ztratí od něj pouzdro a ještě sim kartu. Jak zdůvodnili, že potřebují zrovna tu Vaši simku, když dáváte do opravy tablet? Vyzkoušet jej mohou s jakoukoliv jinou sim kartou, simka není součástí tabletu. Zkrátka jste jim tu simku neměla dát, ale už je pozdě. Máte v protokolu napsáno sériové číslo té simky? Ani se mi nechce věřit, že tu sim kartu doopravdy ztratili, ještě když není na jméno a popsala jste jim, jaký je na ní tarif. Zkuste si na ni zavolat, uvidíte. Pouzdro bych asi ani tak neoplakával, ale chtěl bych za ně náhradu (peníze nebo jiné pouzdro). Že by operátor nedokázal vydat sim kartu s Vaším tarifem, pokud znáte alespoň telefonní číslo, to je také nějaké divné, ani mě nenapadá, co s tím má číslo PUK společného. PUK ke kartě se dá samozřejmě zjistit, to ne že by se nedalo. Simkartu taky lze u operátora zablokovat hovorem z jiného čísla a požádat o vydání nové simkarty. Tady to vypadá na jasný záměr, ztráta bude jen výmluva, sice blbá, ale lepší než žádná, jinak to sám nechápu.
mně to tak přijde, že když jste v servisu při předání vysvětlila, jak výhodný tarif na té SIMce máte (proč jste jim to vůbec říkala?), někomu se zalíbila a už je jeho... zkusila jste na to číslo volat?
Číslo vypnuté,zdůraznila jsem při předání,ať ho neztratí právě proto,že jsem věděla,že už nemám PUK atd.
Tipnul bych že jí někdo ze servisu ukradl a používá. Kdyby byla vůle tak by jí policie mohla dohledat... Možná by pomohlo udělat dusno v tomto směru + dusno ohledně vymáhání náhrady škody, třeba by se "náhodou" zase našla... Dusno jak jednotlivým pracovníkům servisu tak šéfovi/ majiteli...
V každém případě byla chyba jim kartu nechávat... PUK taky šel zjistit.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.