Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Vrácení daní

Od: frosti* odpovědí: 1 změna:

Dobrý den,

chtěl bych se zeptat jak je to s vrácením daní. Jsem student a během minulého roku jsem si přivydělával u různých firem, přičemž tzv. "růžový papír" jsem podepsal pouze u jedné a slevu na studenta jsem neuplatňoval u žádné, u dalších třech zbývajících jsem odváděl klasickou daň z příjmů bez slev. Pracoval jsem vždy na dohodu o provedení práce. Je tu možnost vrácení daně nebo to nemá cenu ani podávat? Příjem u žádné společnosti za měsíc nepřesáhl ani pět tisíc. Potvrzení o daních mám od všech zaměstnavatelů. Podle vyúčtování jsem odvedl na daních něco kolem dvou tisíc dohromady. Na internetu jsem četl různé články a někde se píše, že se nic nevrací a někde zase, že se vrací, tak jsem z toho zmatený. Nevíte někdo jak to tedy přesně je? Rád bych si to zjistil předem než se vydám na úřad. Za případné rady děkuji.

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

iz*
hodnocení

0x

Opravdu už (zdá se mi to dost brzy) máte

potvrzení o zdanitelných příjmech a odvedených daních

od všech zaměstnavatelů?

__

Doporučím Vám zajít osobně na FÚ se všemi podklady [výše zmíněná potvrzení + (pro jistotu) potvrzení o studiu] ► přímo k úřednici, ke které spadáte. Prohlášení k dani z příjmu ("růžový papír") podepíšete na FÚ a s vyplněním daňového přiznání Vám může pomoci úřednice (nepůjdete-li tam na poslední chvíli, bývají ochotné).

Návštěvu úřadu doporučuji na přelomu února a března, aby Váš podpis platil i pro vratku daně. Pokud byste daňové přiznání podal už v lednu, musel byste o vrácení daně požádat znovu.

Pokud jste měl nízké příjmy, může se Vám od roku 2014 vrátit i srážková daň.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.