Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
CHtěla jsem se zeptat 18 roku už mi bylo před půl rokem studuji střední školu obchodní již 3. ročníkem. Chodim s přítelem půl roku. S mojimi rodiči v poslední době nevycházíme skoro všechno mi zakazují když pronesu svůj názor tak hnedka, že ho nechtějí slyšet. Jen nevim jak odejít od rodičů abych neměla problémy jelikož se s nima dohodnout nejde. Přítel má zajíštěný byt a já mám i brigádu..
Děkuji za jakoukoliv pomoc
Dokud Vás rodiče živí,
nezbývá,
než se s nimi dohodnout.
Nemůžete se odstěhovat a nárokovat si výživné.
Rodiče jsou povinni Vás živit, ale nejsou povinni Vám hradit stravu a bydlení mimo domov.
Budou-li rodiče argumentovat tím, že vše máte doma, neuspějete podle mne ani u soudu.
Já bych na Vašem místě neřešila, jak se odstěhovat, ale hledala bych s rodiči společnou řeč.
Rodiče to s Vámi myslí a vždycky budou myslet dobře.
Dobrý den. A myslíte si, že když odejdete od rodičů, budete schopna se o sebe postarat a uživit se se vším všudy? Přítel má zajištěný byt a co máte Vy, kromě brigády? Zatím nedodělané studium. S přítelem se můžete rozejít a co budete dělat potom? Klepat u rodičů na dveře, nebo hledat dalšího přítele, který by se o Vás postaral? I když jste dospělá, každý krok si dobře zvažte a dejte pozor, abyste si nezabouchla dveře u rodičů na hodně dlouhou dobu. Dokažte rodičům, že je na Vás spolehnutí, že se o Vás nemusí obávat a komunikujte s nimi. Je to vše zase jen o vzájemném respektu a toleranci. Ale pokud jim dáváte najevo, že jste dospělá a můžete si dělat co chcete, chodit si kam chcete s kým chcete, pak tím dosáhnete jen toho, že na Vás budou rodiče přísnější, protože doposud jsou to oni kdo Vás živí, šatí, platí Vám studium, bydlíte u nich a nemáte ani ponětí o tom, co samostatné bydlení všechno obnáší. Podívejte se na to i z jejich strany. U sebe a ve svém chování a přístupu žádnou chybu nevidíte?