Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak začít?

Od: kkozelik* odpovědí: 6 změna:

Ahoj, dostal jsem se k určitému obnosu peněz a chtěl bych ho dál rozšiřovat. Nějaké podnikání, či investice? Nerad bych peníze promrhal za nicotnosti. Jsem student VŠ, 4. ročník geografie, avšak nejsem znalý finančnictví či podnikání. Poradíte?

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Ptají se lorda, jak přišel ke svému bohatství a on vypráví: "Když jsem připlul do Států, měl jsem 20 centů. Koupil jsem za ně tedy jedno jablko, vyleštil ho a prodal za 60 centů. Za ně jsem koupil 3 jablka, vyleštil a prodal je za 1,80 dolaru. A tak to šlo dál a dál, den za dnem, až umřel strýc a odkázal mi 20 miliard dolarů.”

Ale bez srandy - jestli nepotřebujete na nějaký čas, můžete peníze uložit do jistých fondů a nebo v případě vyšších částek investovat do nemovitostí v dobré lokalitě.

Pro jednoduchost řešení bych byl pro termínované vklady s dobrým úrokem.

doplněno 20.01.16 11:52:

Ono je to opravdu těžké. Investice je vždy spojena s rizikem ztráty. Koupíte si známky a shoří, koupíte si dům a nastěhují vám tam imigranty, koupíte si pozemky a stát vás vyvlastní...

Osobně bych částku do milionu vrazil právě na ty terminované vklady s předpokladem, že v budoucích 3-5ti letech ty peníze budu potřebovat na koupi domu a pro rodinu.

V případě vyšších částek je dobrá investice do nemovitostí - několik bytů nebo bytovku a pronajímat. Jednomu dát byt "zdarma" za práci bytového správce.

kkozelik*
hodnocení

Pokud budeme mluvit v metaforách, tak jaké jablko vyleštit?

hodnocení

0x
Těžko hledat dobrou radu. Partners a spol Tě jen oškubou...

hodnocení

0x

Musíš použít znalosti které máš, nebo něco co opravdu umíš. Sázky na něco čemu nerozumíš jsou k ničemu. Takže univerzální rada neexistuje.

kkozelik*
hodnocení

Jsem geograf/kartograf/GISák.. co stím?

hodnocení

0x