Nejste přihlášen/a.
Dobrý den.Už jsem se na to ptal v jiné otázce,ale teď to trochu rozšířím.Objednal jsem na Amazonu CD disky od jednoho prodejce.Amazon objednávku potvrdil 5.1.,ale ještě týž den jsem dostal opět od Amazonu mail,že je objednávka zrušena ze strany prodejce.Obrátil jsem se na prodejce a ten to potvrdil.Napsal jsem prodejci,že peníze byly strženy z karty a on mi odpověděl,že si toho je vědom,ať jsem trpělivý.Od Amazonu jsem dostal mail,který přikládám a který je přeložený překladačem(mohu případně doložit i originál v němčině) a kterému moc nerozumím.Myslel jsem,že se peníze vrátí automaticky za nějakou dobu na kartu.V jejich mailu je jakýsi autorizační kód(napsal jsem místo něj křížky).Je tam něco o kontaktování banky.Že bych snad měl pomocí tohoto kódu po bance chtít,aby platbu zastavila.Nevím ale jestli to chápu správně.Ale já mám Blesk peněženku,žádný bankovní účet nemám.Na internetu se na tuto kartu dostanu,jsou tam všechny moje dobití i platby.U této platby je napsáno stejně jako u ostatních "provedeno",ale žádné zrušení platby tam není možné.Kartu provozuje společnost MOPET.Veškerá její činnost podléhá ČNB.Tak je to v podmínkách.Tak nevím jestli mám někam zadat ten autorizační kód a jestli ano,tak kam?Nebo ty peníze automaticky přijdou zpátky na kartu,když byla objednávka zrušena z jejich strany?Mate mě ta poslední věta z překladu.Ty internetové stránky na kterých jsem se zaregistroval,tam nemohu nic dělat,je to jen přehled o mých platbách,dobití a momentálním stavu účtu.Ten kod se tam nikam nedá zadat.Zatím se mi to ještě nestalo,všechny moje nákupy byly uskutečněny a žádný nebyl zrušen.
Děkuji za radu.
Překlad mailu z Amazonu ze dne 6.1.-den po zrušení objednávky.
Dobrý den,
Je mi líto, že rezervace byla provedena na vaší kreditní kartě pro zrušenou objednávku 028-9717882-2465123.
V pozadí:
V Amazon.de Amazon.de nebo Market Place Pokud si objednáte a vyberte způsob platby kreditní kartou, začneme standardně dotaz k tomu, zda je karta platná a nebyla označena jako ztrátě nebo odcizení.
Zde je požadavek na pozdější odepsání po celé fakturované částky. To je čistě výzva bezpečnost. Vaše platební karta nebude ve skutečnosti být obviněn tento dotaz, ale částka je vyhrazeno pouze.
Tato žádost bude uložena některých institucí banky / kreditní kartu jako rezervace. Období, dokud je rezervace zrušena, se liší v jednotlivých bank a institucí kreditních karet.
Prosím, obraťte se na banku, od níž jste obdrželi použitou v souvislosti kreditní kartu a zkontrolujte, zda tuto lhůtu. V případě, že lhůta bude již prošel, zeptejte se na svou banku, že je rezervace zrušena.
Jsme rádi, že Vás informovat, autorizačního kódu do rezervace. Toto číslo umožňuje svou banku, aby rezervaci a odstranit schéma lokalizovat.
- Autorizační kód: xxxxxx
Z důvodu ochrany osobních údajů, zrušení rezervace Amazon bohužel není možné. Litujeme, že jsme schopni pro vás už dělat.
A to je právě to co nevím jak udělat.Mám Blesk peněženku,což je karta ke které není bankovní účet.Provozuje ji firma MOPET.Tady jsem opsal co mají v rubrice O nás:
Mezi partnery MOPET CZ patří významné české banky, mobilní operátoři, technologické společnosti a obchodníci v různých segmentech.
MOPET CZ a.s, se sídlem Vinohradská 180/1632, Praha 3, PSČ 130 00, IČ: 24759023 je jako řízená osoba členem koncernu Finanční skupina České spořitelny. Řídící osobou koncernu Finanční skupina České spořitelny je Česká spořitelna, a.s., se sídlem Praha 4, Olbrachtova 1929/62, PSČ 140 00, IČ: 45244782.
Vůbec nevím na jakou banku bych se měl obrátit.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.