Životní pojištění u 4LIFE DIRECT

Od: Datum: 12.01.16 15:48 odpovědí: 15 změna: 24.02.17 11:40

Můžete mi někdo něco napsat o společnosti 4LIFE DIRECT, která dělá životní pojistky? Máte někdo nějakou zkušenost s touto společností?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 12.01.16 17:03
avatar

Já bych k nim v životě nešla, jen to zase jen další odnož Direktu, který nabízí různé zboží a poháodkové výhry, ale kdo vyhrál. Není nad renomované banky.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.01.17 10:07
avatar

Plný souhlas, Direkt mě dodnes otravuje, i když jsem jim několikrát psala, že mě nezajímají a pojištění bych nevěřila

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jiridvorak
Datum: 14.07.16 14:27

Zdravím.

Rád bych se seznámil s výší plateb a co zahrnují.

Děkuji.

Jiří Dvořák

Ohodnoceno: 0x
 
Od: chrascinova
Datum: 10.02.17 23:14

Kolik budu platit měsíčně?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: josef*
Datum: 20.02.17 12:54

co budu platit mesicne

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 22.02.17 16:04

Děkujeme za Váš zájem o pojištění. Souhlasil byste s krátkým nezávazným hovorem, ve kterém by Vám zaměstnanec 4Life Direct vysvětlit podmínky pojištění a případně zodpověděl jakékoliv dotazy? Případně je možné emailem zaslat více informací k prostudování - je na Vás, jaký způsob je pro Vás nejpohodlnlější. Můžete rovněž volat naši bezplatnou linku 800 234 234, která s Vámi domluví termín hovoru.

Hezký den, Klientské centrum 4Life Direct

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 22.02.17 16:05

Děkujeme za Váš zájem o pojištění. Souhlasila byste s krátkým nezávazným hovorem, ve kterém by Vám zaměstnanec 4Life Direct vysvětlit podmínky pojištění a případně zodpověděl jakékoliv dotazy? Případně je možné emailem zaslat více informací k prostudování - je na Vás, jaký způsob je pro Vás nejpohodlnlější. Můžete rovněž volat naši bezplatnou linku 800 234 234, která s Vámi domluví termín hovoru.

Hezký den, Klientské centrum 4Life Direct

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ilona*
Datum: 25.01.17 15:31

Dobrý den.Tuto společnost v žádném případě nedoporučuji.Nechali jsme se nachytat na pěknou reklamu,ale když od nich něco chcete absolutní nezájem,neprofesionální přístup a nejsou schopni vám poslat ani složenku se správným číslem ůčtu!A nedej bože aby jste po nich chtěli základní počty nebo aby vám zaslali nové složenky se správným ůčtem.Prostě velmi neseriozní firma pojištovací.V žádném případě nedoporučuji.Radši např.Alianz nebo někdo u koho máte jistotu serioznosti!Radši zaplatit o stovku více u jiné společnosti u které víte že je profesionální přístup a serioznost!

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.01.17 09:29

pojistku si uzavřela moje maminka, protože nechtěla aby rodina musela hledat peníze na pohřeb a čekat na výplatu dědictví. Taky po ní nechtěli žádný zdravotní dotazníky apod. prostě se dohodli kolik bude platit a že po smrti se vyplatí pojištění. Vše proběhlo hladce po telefonu, poštou pak byly doručeny dokumenty. Maminka byla nadšená, jak šlo vše hladce. My doporucujeme - www.promeblizke.cz

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.01.17 10:08

Vážená paní, dovolte mi jménem společnosti 4Life Direct reagovat na Váš komentář. Velmi nás mrzí, že jste nebyla spokojena s řešením Vašich požadavků. Reakcemi našich klientů se aktivně zabýváme a každý případ prošetřujeme tak, abychom do budoucna obdobným situacím předcházeli. Prosím kontaktujte ředitele Klientského centra p. Zvelebila na tel. 225 985 400 nebo mobil 606 601 644, který se ujistí, že celá záležitost bude vyřízena k Vaší plné spokojenosti. Děkujeme za spolupráci, která nám umožní dále pracovat na kvalitě služeb, které poskytujeme. S přáním hezkého dne, Mgr. Jana Pitříková, Territory Manager, 4Life Direct.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 11.02.17 20:09
avatar

Direct nebrat , jak píší výše. Jednu zkušenost za všechny: Platila jsem spustu let povinné ručení jedné společnosti a vše bylo ok. Pak mi domů přišla ohláška v obyčejném psaní, že Direct se sloučil s mou bývalou pojišťovnou a jestli s tím souhlasím. Tak jsem hned volala zpět, abych se přesvědčila, zda je to pravda a co to pro mne znamená. Slečna mi potvrdila, že je to vše v pořádku a že mám platit to co stále jen na jiný účet. Ale jsem v jádru nedůvěřivá a tak jsem požádala slečnu, aby mi potvrzení, že nejde o podvod, poslala na moji emailovou adresu. K mému překvapení mi povídá, abych jí emailovou adresu nadiktovala. To mne zarazilo. až doteď se mnou moje stará pojišťovna komunikovala emailem úplně v pohodě. Říkám j to, že jestliže "přeberou od jiné společnosti má data, tak je tam jistě uvedená i moje emailová adresa a i telefon, který také chtěla nadiktovat. To mne dost zarazilo.Ale i tak jsem jí tu adresu nadiktovala. Pak mi na mail přišlo potvrzení a to mne uklidnilo. Pak jsem jen čekala na složenku, která mi pravidleně přicházela co 1/4 roku. Do června nic nepřišlo a tak volám znovu, proč, že mi nic nepřišlo. Slečna mi vysvětlila, že tu složenku poslali (asi omylem) na mou dřívější adresu, kde jsem již cca 5-6let nebydlela. A protože prý jsem v červnu nezaplatila, tak mi napařili ještě pokutu, za prodlení. Naštvalo mě to , ale zaplatila jsem. Pak mi měla přijít další složenka a protože v tu dobu máme v práci sezónu a pobývám v zaměstnání i 12 hodin děnně, tak mi to uniklo, že mi nic neposlali (opět). A v listopadu mi na můj email poslal vymahač sdělení, že jsem dlužna a blablabla. Tak tam volám, co se stalo a řekli mi, že dlužím za povinné ručení.Tak jsme si to vysvětlili a já zaplaila . A co byste řekli, co bylo příčinou, že mi nedošla obálka se složenkou? Poslali jí na mojí starou adresu i s potvrzením, že již pojištěná nejsem. BINGOOOOO A to jsem do pojišťovny svou adresu udávala 2x.. A ze mne po 40ti letech udělali dlužníka :-D A to si vemte, že oznámení o sloučení pojišťoven mi přišlo v pořádku na adresu nynější :-D

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 22.02.17 16:02

Vážená paní, dovolte mi jménem společnosti 4Life Direct reagovat na Váš komentář. Obáváme se, že bylo zaměněno jméno naší společnosti 4Life direct s pojišťovnou Direct - jedná se o dvě rozdílné pojišťovny. V případě zájmu o naše produkty můžete kontaktovat bezplatnou linku 800 234 234, která s Vámi domluví termín hovoru, případně navštivte naše webové stránky www.4lifedirect.cz

Reakcemi klientů se aktivně zabýváme a každý případ prošetřujeme ke spokojenosti našich klientů.

S pozdravem, 4Life direct

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 23.02.17 17:37
avatar

Omlouvám se, ale jak již název napovídá, dá se uvažovat, že máte něco společného. Ale beru zpět..

Ohodnoceno: 0x
 
Od: fajn®
Datum: 24.02.17 11:34

Vážený pane.Asi jste u 4life direct všichni postižení nebo tak vychcaný a děláte šméčka na klienty.Omlouvám se za výrazy,ale už nevím jak se zaměstnanci u této společnosti jednat.Jakmile na lince pro klienty sdělím že chci osobní schůzku s p.ředitelem klientského centra Zvelebil tak to je keců a výmluv jak palacký.Máteli zájem a seriozní řešení pro klientku 4life Direct budu ráda.Kontaktovat mě můžete na tomto emailu:ilonakulickova@gmail.com

Ohodnoceno: 0x
 
Od: fajn®
Datum: 24.02.17 11:40

p.Pitříková,vy si asi děláte srandu,že zde dáte kontakt na obyčejné úřednice na klientské centrum a druhý kontakt,na který nikdo nereaguje!Tak takto vážení vypadá seriozní 4life Direct,Oasis Florenc,Pobřežní394/12,Praha 8.či spíše asi neseriozní.Kontaktovat mě vážená můžete na mailu ilonakulickova@gmail.com

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Návody Poradny
Poslední otázky Poradny společnost
Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2017 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.