Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Životní pojištění u 4LIFE DIRECT

Od: kareltajcl odpovědí: 24 změna:

Můžete mi někdo něco napsat o společnosti 4LIFE DIRECT, která dělá životní pojistky? Máte někdo nějakou zkušenost s touto společností?


Životní pojištění u 4LIFE DIRECT

 

 

24 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar aja1946

Já bych k nim v životě nešla, jen to zase jen další odnož Direktu, který nabízí různé zboží a poháodkové výhry, ale kdo vyhrál. Není nad renomované banky.

Plný souhlas, Direkt mě dodnes otravuje, i když jsem jim několikrát psala, že mě nezajímají a pojištění bych nevěřila

 

jiridvorak
hodnocení

0x

Zdravím.

Rád bych se seznámil s výší plateb a co zahrnují.

Děkuji.

Jiří Dvořák

chrascinova

Kolik budu platit měsíčně?

josef*

co budu platit mesicne

4ldklient*

Děkujeme za Váš zájem o pojištění. Souhlasil byste s krátkým nezávazným hovorem, ve kterém by Vám zaměstnanec 4Life Direct vysvětlit podmínky pojištění a případně zodpověděl jakékoliv dotazy? Případně je možné emailem zaslat více informací k prostudování - je na Vás, jaký způsob je pro Vás nejpohodlnlější. Můžete rovněž volat naši bezplatnou linku 800 234 234, která s Vámi domluví termín hovoru.

Hezký den, Klientské centrum 4Life Direct

4ldklient*

Děkujeme za Váš zájem o pojištění. Souhlasila byste s krátkým nezávazným hovorem, ve kterém by Vám zaměstnanec 4Life Direct vysvětlit podmínky pojištění a případně zodpověděl jakékoliv dotazy? Případně je možné emailem zaslat více informací k prostudování - je na Vás, jaký způsob je pro Vás nejpohodlnlější. Můžete rovněž volat naši bezplatnou linku 800 234 234, která s Vámi domluví termín hovoru.

Hezký den, Klientské centrum 4Life Direct

 

ilona*
hodnocení

0x

Dobrý den.Tuto společnost v žádném případě nedoporučuji.Nechali jsme se nachytat na pěknou reklamu,ale když od nich něco chcete absolutní nezájem,neprofesionální přístup a nejsou schopni vám poslat ani složenku se správným číslem ůčtu!A nedej bože aby jste po nich chtěli základní počty nebo aby vám zaslali nové složenky se správným ůčtem.Prostě velmi neseriozní firma pojištovací.V žádném případě nedoporučuji.Radši např.Alianz nebo někdo u koho máte jistotu serioznosti!Radši zaplatit o stovku více u jiné společnosti u které víte že je profesionální přístup a serioznost!

milka*

pojistku si uzavřela moje maminka, protože nechtěla aby rodina musela hledat peníze na pohřeb a čekat na výplatu dědictví. Taky po ní nechtěli žádný zdravotní dotazníky apod. prostě se dohodli kolik bude platit a že po smrti se vyplatí pojištění. Vše proběhlo hladce po telefonu, poštou pak byly doručeny dokumenty. Maminka byla nadšená, jak šlo vše hladce. My doporucujeme - www.promeblizke.cz

4ldklient*

Vážená paní, dovolte mi jménem společnosti 4Life Direct reagovat na Váš komentář. Velmi nás mrzí, že jste nebyla spokojena s řešením Vašich požadavků. Reakcemi našich klientů se aktivně zabýváme a každý případ prošetřujeme tak, abychom do budoucna obdobným situacím předcházeli. Prosím kontaktujte ředitele Klientského centra p. Zvelebila na tel. 225 985 400 nebo mobil 606 601 644, který se ujistí, že celá záležitost bude vyřízena k Vaší plné spokojenosti. Děkujeme za spolupráci, která nám umožní dále pracovat na kvalitě služeb, které poskytujeme. S přáním hezkého dne, Mgr. Jana Pitříková, Territory Manager, 4Life Direct.

jurajjuraj*

sice stare tema ale

milka: maminka byla nadsena? akorat z toho jak lehce to slo UZAVRIT, az budete potrebovat vyplatit penize tak uz to tak lehce nepujde

staci videt tu jejich reklamu a jsou to jasni smejdi

 

athenaise*
hodnocení

0x

Direct nebrat , jak píší výše. Jednu zkušenost za všechny: Platila jsem spustu let povinné ručení jedné společnosti a vše bylo ok. Pak mi domů přišla ohláška v obyčejném psaní, že Direct se sloučil s mou bývalou pojišťovnou a jestli s tím souhlasím. Tak jsem hned volala zpět, abych se přesvědčila, zda je to pravda a co to pro mne znamená. Slečna mi potvrdila, že je to vše v pořádku a že mám platit to co stále jen na jiný účet. Ale jsem v jádru nedůvěřivá a tak jsem požádala slečnu, aby mi potvrzení, že nejde o podvod, poslala na moji emailovou adresu. K mému překvapení mi povídá, abych jí emailovou adresu nadiktovala. To mne zarazilo. až doteď se mnou moje stará pojišťovna komunikovala emailem úplně v pohodě. Říkám j to, že jestliže "přeberou od jiné společnosti má data, tak je tam jistě uvedená i moje emailová adresa a i telefon, který také chtěla nadiktovat. To mne dost zarazilo.Ale i tak jsem jí tu adresu nadiktovala. Pak mi na mail přišlo potvrzení a to mne uklidnilo. Pak jsem jen čekala na složenku, která mi pravidleně přicházela co 1/4 roku. Do června nic nepřišlo a tak volám znovu, proč, že mi nic nepřišlo. Slečna mi vysvětlila, že tu složenku poslali (asi omylem) na mou dřívější adresu, kde jsem již cca 5-6let nebydlela. A protože prý jsem v červnu nezaplatila, tak mi napařili ještě pokutu, za prodlení. Naštvalo mě to , ale zaplatila jsem. Pak mi měla přijít další složenka a protože v tu dobu máme v práci sezónu a pobývám v zaměstnání i 12 hodin děnně, tak mi to uniklo, že mi nic neposlali (opět). A v listopadu mi na můj email poslal vymahač sdělení, že jsem dlužna a blablabla. Tak tam volám, co se stalo a řekli mi, že dlužím za povinné ručení.Tak jsme si to vysvětlili a já zaplaila . A co byste řekli, co bylo příčinou, že mi nedošla obálka se složenkou? Poslali jí na mojí starou adresu i s potvrzením, že již pojištěná nejsem. BINGOOOOO A to jsem do pojišťovny svou adresu udávala 2x.. A ze mne po 40ti letech udělali dlužníka :-D A to si vemte, že oznámení o sloučení pojišťoven mi přišlo v pořádku na adresu nynější :-D

4ldklient*

Vážená paní, dovolte mi jménem společnosti 4Life Direct reagovat na Váš komentář. Obáváme se, že bylo zaměněno jméno naší společnosti 4Life direct s pojišťovnou Direct - jedná se o dvě rozdílné pojišťovny. V případě zájmu o naše produkty můžete kontaktovat bezplatnou linku 800 234 234, která s Vámi domluví termín hovoru, případně navštivte naše webové stránky www.4lifedirect.cz

Reakcemi klientů se aktivně zabýváme a každý případ prošetřujeme ke spokojenosti našich klientů.

S pozdravem, 4Life direct

athenaise*

Omlouvám se, ale jak již název napovídá, dá se uvažovat, že máte něco společného. Ale beru zpět..

fajn*

Vážený pane.Asi jste u 4life direct všichni postižení nebo tak vychcaný a děláte šméčka na klienty.Omlouvám se za výrazy,ale už nevím jak se zaměstnanci u této společnosti jednat.Jakmile na lince pro klienty sdělím že chci osobní schůzku s p.ředitelem klientského centra Zvelebil tak to je keců a výmluv jak palacký.Máteli zájem a seriozní řešení pro klientku 4life Direct budu ráda.Kontaktovat mě můžete na tomto emailu:ilonakulickova@gmail.com

fajn*

p.Pitříková,vy si asi děláte srandu,že zde dáte kontakt na obyčejné úřednice na klientské centrum a druhý kontakt,na který nikdo nereaguje!Tak takto vážení vypadá seriozní 4life Direct,Oasis Florenc,Pobřežní394/12,Praha 8.či spíše asi neseriozní.Kontaktovat mě vážená můžete na mailu ilonakulickova@gmail.com

 

hinza
hodnocení

0x

Vzhledem k tomu, že společnost v žádném případě nezveřejňuje svůj ceník - ani rámcově - považuji ji za neseriózní.

stastny

Rád bych věděl, kde je sídlo této společnosti a kdo je ředitelem. Celé to smrdí podvodem, jako H-systém ! Když se nškdo stydí zveřejnit podmínky a ceník, taksi můžu myslet, že se někdo chce pořádně opeřit !

 

hodnocení

0x

@stastny - Rád bych věděl, kde je sídlo této společnosti a kdo je ředitelem.
Na svých stránkách 4lifedirect.cz/... mají uvedené jak sídlo, tak IČO - odpovídá údajům v Aresu wwwinfo.mfcr.cz/...

Ostatní dokumenty - výpis z OR apod. - si tam už rozklikejte sám.

 

ana*
hodnocení

0x
Myslím, že za vše hovoří to, že jsou registrováni v Gibraltaru...

 

 

hodnocení

0x
avatar aja1946

Přečtěte si tuto diskusi, nesvědčí zrovna o spokojenosti klientů

emimino.cz/...

 

anaid
hodnocení

0x

Ano, mám zkušenost, přišla mi poštou "předschválená" pojistná smlouva na Životní pojištění, s měsíční splátkou 500 Kč a cílovou částkou 20 000 Kč. V podmínkách bylo uvedeno že je pojištění určeno pro osoby 40 - 85 let. Nevím, asi si myslí, že neumím počítat. Při 500 Kč měsíčně = 6000 Kč/rok = 20 let 120 000 Kč, a já dostanu 20 000 Kč. Komu jde těch mých 100 000 Kč. Životní pojištění 20 000 Kč, to vzali kde? Tím zabezpečím pozůstalé!?!?! Vždyť to není ani na spopelnění natož na důstojný pohřeb

 

jiribenes
hodnocení

0x
Smlouvu doručil kurýr, chtěl ji ihned podepsat, jinak mi ji nedá! Bez přečtení! Pokud tzv. obmyšlená osoba není u vašich lékařů zmocněná dostávat informace o vašem zdrav. stavu, nedostanete lékařské zpravy, které potřebujete pro plnění smlouvy. Pokud nejste příbuzný, nemusíte se o úmrtí ani dozvědět.Zkusil sem s kamarádem dva pokusy. Oba byly stejné. Kurýr nedopustil prostudování smlouvy a její případné potvrzení! Jde o podvod. Byl o tom již i pořad v televizi.
Zemřete a tudíž nebudete schopen zajistit plnění smlouvy!

 

otakarparik
hodnocení

0x
Včera mi zemřela tchýně,ale měl jsem sjednanou smlouvu a že mi vyplatí peníze už do 24 hodin,ale problém teď jsem zjistil že se peněz tak brzo nedočkám nebo taková birokracie a těch papíru to je síla.Lituji že jsem jim uvěřil a už s toto firmou nechci mít nic společného a vás varuji

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]