Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, mám dotaz ohledně české pošty. Tento týden jsem jeden balík posílal a jeden mi měl dojít. Šlo o balík do ruky kde Česká pošta garantuje dodání do druhého dne a taky si za to řádsky nechá zaplatit. Za ten co jsem posílal já a byl trošku větší a na dobírku jsem platil 213,-. Zákazník na balík urgentně spěchal a česká pošta poslala SMS, že z technických důvodů nebude zásilka doručena a balík doručila až další den. Druhý balík mi měl dojít z Alzy a taky nedošel i když měl a ta samá reakce české pošty. Jak mám pokračovat? Chtěl bych to nějak kompenzovat na ceně poštovného... minimálně. Už mě česká pošta pěkně s.e.r.e. U PPL se mi nikdy nic takového nestalo. Díky za odpovědi.
Balík do ruky musí dojít do druhého dne,ale opravdu mohlo k něčemu dojít,co zapříčinilo pozdější dodávku Vašeho balíku. To je jistě na reklamaci.
Ohledně zásilky z Alzy můžu napsat vlastní zkušenost,předevčírem jsem objednal a včera ráno v 9 už balíček došel.
A to jsem objednávku podával večer snad kolem půl osmé.
Nesledoval jste si zásilku na mobilu prostřednictvím SMS? Od Alzy jste dostal číslo,zkuste si ho zadat na stránkách pošty a uvidíte,jestli měl trnitou cestu.
No jediná možnost je zajít na pobočku a zkusit službu reklamovat. Podací lístek jistě máš, navíc i jejich sms ve které pochybení vlastně přiznávají. Podle obchodních podmínek a platného ceníku bod 5.4.1 bys měl mít nárok na vrácení té častky o kolik byl balík dražší, než kdybys ho posílal jako cenný balík.
Joematrix, navštivte pobočku pošty, ukažte SMS. U balíku do ruky/na poštu je garantovaná doba dodání D+1. Tak to prostě je, reklamaci Vám uznají a nebudou dělat krky. Nevíte, co se mohlo stát, že balík nebyl doručen. Vyboural se kurz (auto, co veze balíky), vypadla elektřina na třídící lince atd. atd.? Důvod může být různý. Podejte si reklamaci.
Několik zkušeností s Českou poštou.
Letošní zima, poprvé se setkávám s pojmem "balík do ruky". Od České pošty dostávám několik mailů a SMS, že balík je přijat, že je na cestě, že bude doručen v jakémsi časovém rozmezí... Doručen nebyl, jen ve schránce lísteček - vyzvedněte. Zlobím se a ptám se kdesi na ústředí, co to mělo znamenat. Odpověď - zamrzla nafta v autech, rozvoz se nekonal. Dobrá, jsem z chladného kraje, co umí mráz, dobře vím.
Tento týden úterý - po návratu z obchodu nacházím lísteček, že balík do ruky je na poště k vyzvednutí. Už žádný předchozí mail, žádná SMS.
Středa - jsem celé dopoledne doma, zvonek na zahradní brance funguje. Ve schránce lísteček, že balík do ruky je na poště... Žádný mail, žádná SMS.
Čtvrtek - ve schránce nevyžádané letáky o váze 28 dkg.
Ptám se, proč se Česká pošta přednostně nevěnuje tomu, co je její základní poslání. Pokud má málo času, peněz, zaměstnanců... a musí ledabyle vyřizovat adresné zásilky, proč si ještě navíc přibírá roznos méně důležitých zakázek, jako jsou neadresné tiskoviny?
Už se neptám na ústředí, odpověď by nejspíš byla nějaké ble ble ble.
Proč si přibírá další práci?
Protože je za to management královsky placen.
Pošta už dávno není co bývala,dřívější funkce se nějak vytratila.Dnes se jen jak o život musí shánět produkty,protože za jejich získání je management ještě lépe placen,než za to,že na pobočkách nechá prodávat omalovánky apod.
Vrátí pouze rozdíl mezi cenným balíkem a balíkem do ruky.
Posílal jsem balík do ruky na dobírku kupujícímu, co na něj urgentně spěchal. Balík do ruky mu přišel třetí den. Samozřejmě tou dobou už neměl o zboží zájem a nevyzvedl. Balík se mi vrátil zpět až kdoví kdy, takže jsem zboží nemohl ani prodat znovu, pak jsem ztrácel čas s reklamací a výsledkem všeho byla kompenzace asi 25,-Kč rozdílu poštovného. To že jsem zaplatil poštovné celé zbytečně když kupující zboží vinou opožděného doručení balík nepřevzal nikoho nezajímalo. O časové ztrátě s vožením na poštu, promrhaným benzínem, balením a pokaženým obchodem na němž jsem měl mít zisk ani nemluvě
Neboli chytrý tah od pošty - vymyslí službu balík do ruky za větší peníze, budou to posílat standardně a co přijde náhodou do druhého dne je OK, a co nepřijde tak za to kdyžtak vrátíme rozdíl, pokud se někdo náhodou ozve a bude chtít podstoupit reklamaci.
Dobrý den, v případě nespokojenosti se službami vyplňte tento formulář, tak to alespoň někdo (možná) uvidí pruzkum.ceskaposta.cz/... .
Já chtěl reklamovat že mi došel balík do ruky pozdě, ale nešlo to. Že prý musí podat reklamaci odesilatel. S reklamací pro 25,-Kč, což je rozdíl mezi cenným balíkem a balíkem do ruky, přece nemohu odesílatele otravovat, i když jsem si vlastně u něj vyšší poštovné předplatil. Na větší kompenzaci ani není nárok. Pěkně to má naše pičeská pošta vymyšleno.
Moje zkušenost:
objednala jsem si balík za 219 Kč, který se měl do 28.1.2013 vyzvednout. Bohužel jsem to nestíhala a tak jsem se s dodavatelem domluvila, že až se mu vrátí zpět, aby mi ho poslal opětovně (to je jen pro informaci, že jsem neměla v úmyslu si balíček nepřevzít).
Následně na to nám přišlo oznámení do schránky, že od 28.1.2013 tam máme na poště dobírku za 1008 Kč. Tak jsme si pro dobírku došli někdy kolem 4.2.2013. Manžel zaplatil 1008 Kč a večer mi balíček předal...ale ouha..balíček to byl ten, který se měl 28.1.2013 vrátit zpět (tedy balíček za 219 Kč). Pošta balíčky prohodila a poslala zpět ten za 1008 Kč a mně dala ten za 219 Kč(ale zaplatili jsme 1008), tak jsme se vydali na reklamaci. Po dvou dnech nám tedy vrátili peníze (1008 - 219 = 789 Kč, proti mému podpisu) s tím, že bohužel už 1008 Kč odeslali (jak rychlé) dodavateli, kterému se i balík vrátil. Požádali mě tedy o zaslání kontaktu na dodavatele. Tomu česká pošta zavolala, aby to poslal zpět bez dobírky s tím, že až si pro něj přijdem, tak doplatíme 1008 Kč.
Manžel šel tedy balíček vyzvednout, paní 1008 Kč vnucoval, ale ta ho odmítla s tím, že je to dobírka na 0 Kč.
A dnes poslala email, že máme dobírku zaplatit. Jak by jste se k tomu stavěli vy? Mám sto chutí jí v tom nechat vykoupat...a k tomu to byla ještě vedoucí pošty.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.