Aliexpress a buyers protection

Od: Datum: 09.01.16 23:33 odpovědí: 2 změna: 10.01.16 12:13
Určitě to každý znalte kdo tam nakupuje, že za každé zakoupené zboží se vám pak zobrazí asi 60 denní časomíra. Po její uplynutí tím automaticky zakazník potvrzuje to že dorazilo. zboží v pořádku. Co když ale zboží během této lhůty stále nedorazí, mám pak stále nárok na vrácrní peněz nebo mám počkat až do uplynutí?
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: aliexpres
Datum: 09.01.16 23:40

Snad lze obchodníka požádat o prodloužení lhůty a když již není jiná možnost tak otevřít spor. Open dispute. Když obchodník nezareaguje tak Aliexpress peníze vrátí

Ohodnoceno: 2x
 
Od: mzxy
Datum: 10.01.16 12:13

cca 4 dny před koncem lhůty Vás systém upozorní např. na možnost otevření sporu, spor otevírám VŽDY a VŽDY požaduji plnou náhradu, už se mi několikrát stalo, že Číňan k mé objednávce uvedl číslo cizí zásilky, na netu jsem mohl sledovat jak zásilka končí na jiném konci republiky na jiné poště, když jsem se na poštu obrátil s reklamcí bylo mi sděleno, že zásilka tohoto čísla byla skutečně určena někomu jinému...

Zptravidla kolem vánoc pošta nestíhá

Takže vždy požadovat FULL REFUND

Ohodnoceno: 2x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.