Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Co mám dělat a můžu se nějak bránit?

Od: reg odpovědí: 9 změna:

Včera jsem byl u lékaře na ORL ohledně oteklých uší které strašně bolely a když mě přijala sestra tak jsem viděl jak si mě pan doktor vůbec nevšímá a luštil tam křížovky a potom se na mě podíval a tak jsem mu to řekl co mě bylo a on na to že si sedím na uších a že na mě kašle že teď luští křížovku a potom řekl ať odejdu že už mě vyšetřil a přitom mě vůbec nevyšetřil a jen tak mě řekl že si sedím na uších.

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

mcmerkurion*
hodnocení

3x

...a ještě tu o Karkulce...

hodnocení

2x

Nevěřím. Ale bránit se můžeš tak, že vyhledáš jiného lékaře.

martinaa*
hodnocení

2x

Zdravím. Nevěřím tomu, že by jakýkoli lékař řekl "kašlu na vás, teď luštím křížovku".

Každopádně je vždycky možnost si lékaře vybrat. Tak vybírejte.

hodnocení

2x

No, jestli to je pravda, co píšete, nechce se mi tomu totiž vůbec věřit.Kdyby bylo 1.dubna, tak řeknu, že je to apríl.Přesto vám poradím.

Při podezření na odborné pochybení lékaře nebo neetické jednání, můžete podat stížnost na Českou lékařskou komoru. Česká lékařská komora je povinna se vaším podnětem zabývat.Stěžovat si lze na neetické nebo neodborné jednání lékaře do jednoho roku od doby, kdy k němu došlo. Stížnost nemusí podat samotný poškozený pacient, ale kdokoli (např. příbuzný). Stížnost musí být písemná a měla by být vyřízena do šesti měsíců od jejího přijetí.
Jestli nebudete souhlasit s tím, jak byla stížnost vyřízena, můžete podat do patnácti dnů od obdržení rozhodnutí revizní komise námitku, o níž následně rozhoduje Čestná rada České lékařské komory. Proti jejímu rozhodnutí se ještě může odvolat lékař, proti kterému je řízení vedeno, nebo pověřený člen revizní komise.

ladinpraha*
hodnocení

1x