Nejste přihlášen/a.
15.12.2015 jsem zasílal doporučený balíček , jelikož bylo na sledování zásilke stále napsané jen podání zásilky , tak jsem jej 23.12.2015 reklamoval , paní sepsala papír ,že to pošlou na dodací poštu , depo a musí čekat , jestli se někde nenajde. Dnes je 5.1.2016 a zatím se nikde nenašel , na sledování je pořád jen podání zásilky. Chci se zeptat , jak dloho trvá od podání reklamace , než pošta vyplatí pojištění , v tomto případě to byl doporučený balíček pojištění automaticky na 680 Kč.
Pokud jste již někdo absolvoval , budu rád za poznatky.
Reklamace je podle poslední zkušenosti 30 dnů. Pokud do této doby nenajdou, měl byste obdržet úhradu z pojištění. Z praxe v loňském roce hledali 26 dnů, než zjistili 100% ztrátu.
Mě řekli, že na to mají měsíc. Skutečně mě po měsíci vyzvali, abych si došel pro peníze - jenže já měl balíček už 14 dní zpě doma
Děkuji za poznatky.Dnes jsem volal na poštu , kde jsem před 13-ti dny reklamaci podával a říkala , že musí počkat na nějaký potvrzený papír z doručovací pošty , potom že se musejí obeslat uložny a depo a až potom se přikročí k procesu náhrdy.
Takže mají na to 30 dní od podání reklamace , tj. od 23.12.2015 , snad to nebude trvat déle , dle rozhovoru od vedoucí to vyznělo , že budu rád ,když budu mít na velikonoce peníze :o)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.