Reklamace u Sportisimo

Od: Datum: 01.01.16 18:59 odpovědí: 3 změna: 01.01.16 21:49

Zdravím,

kupoval jsem přítelkyni na Vánoce bundu Northfinder. Byla to výprodejová, jak začátkem prosince každá jiná Jenže po rozbalení se přítelkyni líbila, včera si ji vzala na procházku a při procházce nastal velký problém. Jedná se o velikost L (přítelkyně nosí běžně S-M) a při chůzi nebo pohybu se ji bunda vysouvá nahoru, takže má hned holé ledviny. Nevšiml jsem si, že jeden zip na kapse je vyskočený. Chci se zeptat, zda mám nárok na výměnu na jinou ikdyž je to cca 30 dní? Nebo reklamaci? Díky.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 01.01.16 19:11
avatar

Pokud vím, tak záruka je stále 2 roky, žádná změna v zákoně nenastala

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 01.01.16 19:20
avatar

pokud jste bundu kupoval po 1. 11. 2015, pak na výměnu (nepoužitého zboží) máte nárok do 10. 1. 2016. mělo by to být na pokladním dokladu vytištěné... pokud hodláte reklamovat, pak dojděte na jakoukoliv prodejnu, kde budou postupovat přesně podle reklamačního řádu.

výprodeje ve Sportisimu začaly po 25. 12. 2015, nikoli tedy na začátku prosince. to ale s vaším "problémem" nemá nic společného.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 01.01.16 21:49
avatar

Upřesňnuji 2masoni. Bunda by se sice dala vrátit do 10.1.2016 , jedná se o vstřícný krok Sportisima v předvánočním období, ale jako nové nepoužité zboží i s visačkami. Vzhledem k tomu, že ji vaše přítelkyně již použila, předpokládám, že i odstranila visačky, nezbývá vám nic jiného,než reklamovat.Ale v globálu to vyjde nastejno.Platí nový občanský zákoník s účinností od 1.1.2014, který rozlišuje ,v případě reklamace v zár. době, zda je vada podstatné nebo nepodstatné porušení kupní smlouvy. Podstatné porušení je takové, že kdybyste o vadě věděl, tak byste bundu nekoupil.V tom případě můžete žádat buď bundu vyměnit nebo úplně odstoupit od smlouvy.Je důležité uvést do reklamačního protokolu co preferujete.Platí pro vás totiž výhodnější právní režim, protože budete reklamovat v prvních 6-ti měsíců od nákupu. O reklamaci by prodejce měl rozhodnout hned a nejdéle ji do 30ti dnů vyřídit.Reklamační řád v žádném případě nesmí omezovat práva spotřebitele -viz zákon 634/1992.Myslím si, že průběh reklamace proběhne hladce, akorát vrácené peníze neobdržíte hned.;)Tož,tak.

Ohodnoceno: 1x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.