Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nezvládám info - náplň práce

Od: katerina* odpovědí: 11 změna:

Přeji hezký den,

mám prozbu a asi i problém potřebuji mít nejpozději do soboty vypracované tyto věci, ale bohužel nemohu najít nic na internetu . Prosím o pomoc na odkazy stránky atd. předem děkuji. Nebo jestli odpověď víte z hlavy taky uvítám.

jedná se o : Náplň práce

- personálního ředitele

- odboru pro lidské zdroje (kádrové ood)

- vedoucího odboru vnitřní bezpečnosti

- oboru pro tisk

-personalistika

- lidské zdroje

-zákoník práce

doplněno 03.09.09 13:39:

rozvést to asi moc nejde. Ale jde o to, že se bude otvírat nová firma která bude mít 190 pracovních míst a ředitel který to rozjíždí mi dal za úkol vypracovat mu co který člověk nebo odbor má dělat a co mají v náplni práce. např. uklízečka má v náplni práce uklidit určené prostory např. kanceláře, toalety atd. tak co má v náplni práce nebo co vše musí dělat personální ředitel,... pak spracovat co je personalistika, lidské zdroje no a zákoník prace to mám knížku takže to je v pohodě.

stačí to jako přiblížení nebo ještě k tomu něco dodat? A nejhorší na tom je ten šibeniční čas na vypracování.

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

antynka*
hodnocení

2x

Ještě by Vám mohlo pomoci i toto:

jobprofiles.org/...

Pokdu neumíte anglicky, nakopírujte celý text do:

translate.google.cz/...

Přeloží Vám to. Jinak ještě rada, zksute si vyhledat pojmy jako HR manager atd.

 

antynka*
hodnocení

2x

myslím, že v personálce Vám neporadí, mají dost své práce... To by jste je musela hodně poprosit... V jedné takové pracuji :)

doplněno 03.09.09 09:59:

Ale nepracuji s lidmi, jsem na centrále, takže nejsem odborník na pozice :)

doplněno 03.09.09 10:05:

Tak mi kolegové poradily toto:

ktp.istp.cz/...

 

lidka*
hodnocení

2x
Hlavní úkoly personálního oddělení jsou:

Operativní personální řízení - aktivní nábor a výběr personálu, jeho pracovní zařazování, poradenství, informovanost zaměstnanců
Koncepční řízení lidských zdrojů - reflektuje strategický plán organizace, zajišťuje sběr a analýzu dat, monitoring, controlling, angažovanost zaměstnanců, vzdělávání a kariérní plán zaměstnanců

Pasivní personální administrativa - zabezpečuje práva a povinnosti obou stran zaměstnaneckých vztahů, řídí se podle hlavních direktiv Evropské unie v oblasti personální činnosti spojené s uzavřením pracovního poměru i s jeho ukončením. Vede aktuální agendu i archivaci osobních spisů zaměstnanců nemocnice. Provádí změny pracovních smluv včetně uzavírání ostatních pracovněprávních dohod. Vede evidenci počtu zaměstnanců a sleduje jejich strukturu.

Klíčové činnosti personálního oddělení

  • Personální marketing - sleduje trh práce, fluktuace, zdravotnické vzdělávání a specializace

  • Personální strategie a plánování - zabývá se operativním plánováním lidských zdrojů, analýzou, vznikem, zrušením, redesignem pracovních míst

  • Personální administrativa - kontakt s ÚP a OSSZ, vede komplexní agendu a archivaci osobních spisů zaměstnanců

  • Péče o zaměstnance "Quality of Work Life" - zajišťuje pracovní podmínky, kvalifikaci zaměstnanců a její zvyšování, stravování, FKSP - fond kulturních a sociálních potřeb, poradenství, interpersonální komunikace


Vzdělávání zaměstnanců
doplněno 03.09.09 10:42:

Vítám Kateřino po prázdninách! Podle těchto bodů to musíte trochu rozvést, ale to by neměl být problém. Ještě pokoukám, jestli něco seženu. Je to z těchto stránek: onhb.cz/...

doplněno 03.09.09 11:11:

lidske-zdroje.org/... z toho také něco můžeš použít.

 

lidka*
hodnocení

2x

Už to musím dát na novou odpověď. *tuc* Zde je takové vděčné téma - financování z fondu EU - lidské zdroje a zaměstnanost.

strukturalni-fondy.cz/... Navíc vpravo na stránce je odkaz na MPaSV a to bude další dobrý zdroj pro Tvé otázky. Tak a už končím a hlavně to stihni! *placni*

doplněno 03.09.09 11:21:

Kateřino, příště to chce trochu víc upřesnit. Můžeme se lépe zaměřit při vyhledávání na určitou oblast. *klik*

katerina*
hodnocení

tak jsem to nahoře trochu rozvedla nevím jestli to bude stačit?

lidka*

Tak ještě jsem našla velice dobré informace o práci tiskového mluvčího (odboru pro tisk) a to už je opravdu ode mne vše. Jinak by nebylo od věci doplnit zpracování o grafy o nezaměstnanosti, fluktuaci apod. Informace najdete na statistice. Při zpracování rozpočtu jsem čerpala informace i z analýz a grafů z ÚP. Stejně tak by tyto informace měl používat personální úsek při své činnosti. *cteni*

Co všechno dělá tiskový mluvčí

Každá organizace by si měla vypracovat podrobný popis práce svého tiskového mluvčího . Podíváme-li se totiž na rozsah a množství práce, kterou by měl mluvčí zvládnout, dojde nám, že je skoro nemožné zvládnout ji v jediném člověku. Tento problém bývá někdy příčinou konfliktů uvnitř organizace. Velké organizace proto mívají celé mediální oddělení, v němž se několik pracovníků dělí o jednotlivé sekce, jako jsou práce s médii (tisková práce), webové stránky, foto, video a vydávání publikací. Máme-li na vše jediného člověka, pomůže, jsou-li jeho povinnosti a kompetence jasné.

Zde uvádíme výčet činností, které mívá na starosti běžný tiskový mluvčí:


  • Prezentace v médiích. Vystupuje jménem organizace v médiích (rozhovory pro tisk, rádia, televize).

  • Tiskové zprávy. Píše tiskové zprávy a dohlíží na jejich konečnou podobu. Kontroluje zejména jejich úroveň, jazyk, styl a spolu s odborným pracovníkem i věcnou správnost. Rozesílá TZ médiím.

  • Tiskové konference. Připravuje a vede tiskové konference (oznamování médiím, místnost, občerstvení, tiskové materiály, audiovizuální technika, foto, video atd.).

  • Korektury. Má dohled nad konečnou podobou tiskových materiálů, které jdou na veřejnost (úroveň, jazyk, styl, grafická úprava). Zajišťuje pro ostatní korektury důležitých textů (dopisy významným osobnostem atd.).

  • Seznam médií. Vytváří a udržuje kvalitní seznam novinářů. Jedním z klíčových úkolů tiskového mluvčího je shromažďovat kontakty na novináře a udržovat přehled o tom, která média se na organizaci obracela a s jakými otázkami.

  • Vztahy. Utváří dobré vztahy s novináři (osobní kontakty).

  • Mediální výstupy. Domlouvá konkrétní výstupy pro tisk, rádia, televize atd.

  • Monitoring médií. Udržuje přehled o tom, jak se o organizaci píše, upozorňuje na zajímavé věci kolegy, reaguje na nesprávné údaje a fakta. Dle potřeby kampaní, projektů (eventuálně fundraisingu) vytváří výtahy a hodnocení mediálních ohlasů.

  • Publikace. Podílí se na vydávání časopisu, letáků a dalších tiskovin, které organizace vydává. Mluvčí často bývá také jejich hlavním (a většinou jediným) redaktorem.

  • Foto a video. Má na starosti vše, co se týká fotografie, videa a obrazového archivu. Organizuje práce spojené s vytvářením obrazových a zvukových materiálů, spolupracuje s redakcemi a nabízí jim materiál pro jejich vlastní články a pořady, zajišťuje smlouvy, spravuje foto a videoarchiv atd.

  • Internet. Tiskový mluvčí někdy mívá na starosti rovněž internetové stránky. Stará se přitom hlavně o aktualizaci jejich obsahu, plní je texty a fotografiemi, dohlíží na jejich funkčnost (fungující odkazy) a kontinuitu.

  • Pomoc při projektech, kampaních a fundraisingu. Vytváří mediální strategie k jednotlivým projektům, kampaním a programům. Pomáhá při přípravě nejrůznějších akcí a organizuje jejich mediální zajištění. Pomáhá při hledání vhodných fundraisingových strategií. V případě potřeby pomáhá též při fundraisingových a reklamních kampaních.


doplněno 03.09.09 14:49:

Zdroj o práci odboru pro tisk: press-servis.ecn.cz/...

katerina*
hodnocení

jste velké šikulky moc jste mi pomohli ještě jednou moc děkuji

 

antynka*
hodnocení

0x

Najděte si nějaký inzertní server zabývající se prací a na některém z nich určitě něco najdete - zadejte tam požadovanou pozici. Akorát nevím co mylsíte Náplní práce pro zákoník práce?

katerina*
hodnocení

zákoník práce je už od mimo

 

petr123*
hodnocení

0x

Co si zajít do nějaké nejbližší personální agentury a zkusit se zeptat osobně? Měla bys informace "z první ruky".

 

nespokojenyuradnik
hodnocení

0x

pokud uvedete čím se firma zabývá, napíšu pár poznámek k pracovní náplní vedoucího odboru vnitřní bezpečnosti...chce to ale více údajů...hlavní náplň činnosti firmy, zda máte vlastní nebo pronajaté budovy, nebo jen části budov, techniku - vozový park, zaměstnance vlastní nebo i externí,kde všude jsou pracoviště, pobočky, sklady, další zařízení, atd...zda charakter činnosti vyžaduje ostrahu atd...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]