Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Vytýkací dopis - nesouhlas

Od: miroslava* odpovědí: 14 změna:

Dobrý den ,v práci jsem si vzala propustku k lékaři na jeden den .Druhý den byl svátek a já po svátku měla jít k lékaři,jelikož v den svátku jsem dostala žluč,záchvat a večer odjela na pohotovost ,kde jsem podepsala revers ,abych nebyla v nemocnici a v den ,kdy jsem měla navštívit lékaře ,jsem jela k obvodnímu lékaři,který mi dal neschopenku a já 3 dny zůstala doma .Do práce odnesla neschopenku dcera ,protože jsem vedouci nezastihla na svém pracovišti ani na telefonu ,Vše za mě vyřidila ještě ten týž den kolegině .Po návratu z nemocenské jsem obdržela vytýkací dopis že jsem porušila pracovní kázeň.S vytýkacím dopisem nesouhlasím.Můžu se nějak bránit .Děkuji

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

iz*
hodnocení

3x

Co míníte větou: "V práci jsem si vzala propustku k lékaři na jeden den"?

Zaměstnanec je povinen návštěvy lékaře absolvovat přednostně mimo pracovní dobu. Teprve v případě nutného vyšetření, které nebylo možné provést mimo pracovní dobu, poskytne zaměstnavatel omluvené volno s náhradou mzdy na nezbytně nutnou dobu (nikoliv automaticky na celý den).

_____

Nesouhlasíte-li s upozorněním na nedostatky nebo na porušení předpisů vztahujících se k Vaší práci (ZP nezná "vytýkací dopis"), reagujte na dopis písemně. Vysvětlete situaci. Dopis předejte nadřízenému osobně proti potvrzení převzetí na kopii, nebo zašlete doporučeným dopuisem s dodejkou.

Upozorňuji, že Váš dopis nemusí mít na situaci žádný vliv

(neuvedla jste dostatek informací, takže není možné situaci posoudit).

miroslava*
hodnocení

Propustku jsem si vzala k lékaři s tím že není možné vyšetření po pracovní době a že se do práce vrátím ,ale k lékaři jsem vlastně nedošla protože zdravotní stav to nedovoloval a musela jsem jí k OL,který mi dal neschopenku,o všem jsem informovala,ale né vedoucí kterou jsem nezastihla ,ale pouze kolegyni a poprosila jsem jí ,aby to vedoucí vyřídila

buss