Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Změřila mě policie, ale neukázala fotografii

Od: michalll* odpovědí: 56 změna:

Dobrý den, dnes mě změřila dopravní policie v obci při rychlosti 63km za hodinu, když jsem je požádal o fotografii, bylo mi řečeno, že ze zákona ukazovat nic nemusí...Tak jsem to předal přestupkové komisi...

Je to opravdu tak, že mi žádnou fotografii ukazovat nemusí?Děkuji

56 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

celp*
hodnocení

3x

Dobrý den.Nemusí,ale může.Pokud jste si vědom té vyšší rychlosti je to zbytečné mrhání časem a penězi.Do správního řízení záznam policie dodá(pokud jej pořídila).

hodnocení

2x

Ale to je málo informací. Takže vy jste jel v autě, oni Vás změřili, vy jste chtěl foto, oni ho nedali a vy se chcete tomu vyhnout? S uvedenou hodnotou 63 km jste souhlasil, přesněji NESOUHLASIL?

Bohužel to máte minimálně o 1 000 dražší o poplatek za správní řízení.

...A NEMUSÍ...

michalll*
hodnocení

No do protokolu jsem neuvedl nic, proskrtl to...Nedíval jsem se na tachometr, a tak nechci tvrdit ani jeslti jsem jel 63 ani opak...

martina30*
hodnocení

2x

Už se mi to,také stalo,ale pokuta se za překročení zaplatila a pak jsem se ptala kamaráda policajta a ten řek ,že jsem si měla vyžádát foto a oni jsou povinni ukázat fotografii.Určitě jste udělala dobře.Držím palce.

Nemusí ukázat foto, ale musí to přesvědčivě dokázat, že porušil!

michalll*
hodnocení

A jak jinak dokázat?

michalll*
hodnocení

Pane Cukrář, myslíte, že mám nějakou šanci pokutu neplatit?

Šance je vždy, podle toho co jste vypovídal, co se zapsalo a podobně.

Prosím, neberte to osobně, ale já znám velké množství řidičů, jak machrují v hospodě, a když jim řeknu, rpoč se nebránili tak neví. Příští týden to vyprávějí jinak.

Takže doporučím, pokud jste souhlasil s rychlostí, když přijde platební příkaz (před nařízením jednáním) ihned zaplaťte tak ušetříte poplatek za úřední jednání.

martina30*