4x

Změřila mě policie, ale neukázala fotografii

Od: odpovědí: 56 změna:

Dobrý den, dnes mě změřila dopravní policie v obci při rychlosti 63km za hodinu, když jsem je požádal o fotografii, bylo mi řečeno, že ze zákona ukazovat nic nemusí...Tak jsem to předal přestupkové komisi...

Je to opravdu tak, že mi žádnou fotografii ukazovat nemusí?Děkuji

56 odpovědí na otázku

3x

Dobrý den.Nemusí,ale může.Pokud jste si vědom té vyšší rychlosti je to zbytečné mrhání časem a penězi.Do správního řízení záznam policie dodá(pokud jej pořídila).

2x

Ale to je málo informací. Takže vy jste jel v autě, oni Vás změřili, vy jste chtěl foto, oni ho nedali a vy se chcete tomu vyhnout? S uvedenou hodnotou 63 km jste souhlasil, přesněji NESOUHLASIL?

Bohužel to máte minimálně o 1 000 dražší o poplatek za správní řízení.

...A NEMUSÍ...

No do protokolu jsem neuvedl nic, proskrtl to...Nedíval jsem se na tachometr, a tak nechci tvrdit ani jeslti jsem jel 63 ani opak...

2x

Už se mi to,také stalo,ale pokuta se za překročení zaplatila a pak jsem se ptala kamaráda policajta a ten řek ,že jsem si měla vyžádát foto a oni jsou povinni ukázat fotografii.Určitě jste udělala dobře.Držím palce.

Nemusí ukázat foto, ale musí to přesvědčivě dokázat, že porušil!

A jak jinak dokázat?

Pane Cukrář, myslíte, že mám nějakou šanci pokutu neplatit?

2x

Michale, šlo by to urychlit, že dojdte tam na to správné místo (to ale musíme upřesnit) že odjíždíte na služební cestu a potřebujte to vyřířídit, že zaplatíte pokutu

...snažit se přimět úředníka k jednání bez komise

Milane mě ,tak napadlo co ,když to vůbec není hlášené.Michal nedostal žádný papír.Co ,když tam dojde a oni to budou hledat a nenajdou a pak se to bude šetřit.Nějak kulantně se zeptat by nebylo špatné nebo to zjistit.

ale je to určitě hlášené, páč to musí mít nějaký průběh.Proč byto policie nenahlásila. Ale to je třeba zjistit kam to předali, kdo to hlásil a podobně. Holt za blbost se musí platit, ale věřím, že se Michal polepší.