Skřehotavý hlas po nemoci

Od: Datum: 11.12.15 21:15 odpovědí: 4 změna: 12.12.15 08:34

Ahoj,

před pár dny mě začalo bolet v krku a den na to se mi spustila rýma. Jeli jsme na exkurzi a byli jsme na ní až do půlnoci. K mému bolení v krku a rýmě, se den po exkurzi přidal suchý kašel a zároveň namožené hlasivky. Nyní plně využívám léky na kašel a na bolest v krku. Teď, již asi 2 dny mám ale takový skřehotavý hlas, nemůžu skoro ani mluvit, kolikrát jen šeptám a nevydám ze sebe ani hlásku, protože to nejde. Za týden zpíváme se sborem v televizi, jak se mám takového hlasu zbavit, abych mohla v klidu zpívat? Za každou odpověď budu moc ráda :)


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: jmlc®
Datum: 11.12.15 21:20
avatar

doktor + injekce - do 3-6ti dnů to bude relativně ok, ale na zpívání - nevím

Ohodnoceno: 0x
 
Od: nikc®
Datum: 12.12.15 00:48

Zeptejte se lékaře. Na laryngitidu nesmíte brát ani kapky na kašel. Aby se vám neudělal uzlík na hlasivce, raději nemluvte ani nešeptejte. Mám shodou okolností to samé, co vy a beru antibiotika. Při laryngitidě správně máte mít hlasový klid. Na operaci uzlíku na hlasivce jsem kdysi měsíc čekala a nesměla mluvit. Ani po ní nesmíte cca 14 dnů mluvit. Zpěv bych si raději odpustila, i když je to za týden.


doplněno 12.12.15 01:26:

Kapky na kašel asi můžete. Záleží které. Já je brát neměla. Panthenol je dobrý taky na krk.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ria®
Datum: 12.12.15 04:39
avatar

:D tak na to trpím často, měla jsem před přednáškou, a mluvila jak přiškrcený papoušek.. V lékárně mi paní dala homeopatika i když na to moc nevěřím, byla jsem ochotná vyzkoušet ze zoufalství vše, a docela mi to pomohlo.. ale opravdu nemůžu říct na stopro, jestli se to vyléčilo díky tomu.. :)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 12.12.15 08:34
avatar

Když jsem začínala učit, tak tohle, co popisujete, mě postihlo několikrát. Vždycky to vyřešil doktor , který mi píchnul kalciovou injekci. Ta injekce se píchá velice pomalu, ale léčí nesmírně rychle. Běžte k lékaři a vysvětlete mu, proč musíte být rychle vpořádku. Je možné, že calciovka je už překonaná, že doktor má k dispozici něco lepšího.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.