Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nabídka zaměstnání - ANO či NE?

Od: ronie odpovědí: 14 změna:

Dobrý den,

Je mi 38 a pracuji jako biomedicínský technik (opravuji zdravotnické přístroje) v jedné malé firmičce o dvanácti zaměstnancích v ČB. V Roce 2013 ale vyšel zákon, podle kterého servis a revize na zdravotnických prostředcích mohou defakto vykonávat pouze nadnárodní společnosti. Zakázek firmě ubylo o 60%, zbytek jedeme na černo. Když to zjistil státní úřad pro kontrolu léčiv, dosli jsme pokutu a tak to vypadá, že brzy servis skončí úplně. Pracuji ve firmě už 12 let a velmi mne to mrzí. Rád bych zde pracoval dále a dostalo se mi ujištění od šéfa, že mne nevyhodí, protože jsem loajální zaměstnanec a nikdy se mnou nebyly potíže. Stále ještě zbyde pár procent servisu, který budeme moci legálně provádět a tak se firmě pořád jakž takž vyplatím. Niméně před týdnem mne oslovila jedna velká zahraniční firma, jejíž loby zřejmě způsobila změnu ve starém a dle mne naprosto funkčním zákoně. Tedy vlastně náš největší nepřítel. A nabídla mi zaměstnání. Dostal bych služební auto o dvě kategorie vyšší třídy než mám nyní a skoro dvojnásobné peníze. Jen bych musel 2x týdně na 8 hodin dojíždět do Prahy. Teď se to ve mně všechno mele. Na jedné straně solidní zaměstnavatel, který mi byl vždy oporou a po škole mi dal možnost získat skvělou praxi, na drudé straně silná firma s lepší perspektivou a lepší platové podmínky. Jak byste si vybrali Vy?

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

4x
Jednoznačně bych šel za lepším. Pokud ti nevadí to cestování, jdi do toho. Loajalita je fajn ale loajalitou účty nezaplatíš .
doplněno 10.12.15 20:53: Ještě něco : práce ve velké firmě ti dá praxi a zkušenosti, které můžou být základem pro další kariéru. To je něco, co ti malá firmička dá jen těžko.
Ale pokud o žádný růst nestojíš, zůstaň sedět na zadku a nadávej na vládu.

hm*
hodnocení

4x