Nejste přihlášen/a.
Dobrý den. Mnoho let mám TV a internet od UPC, platím za službu 993,./měsíčně už to se mi zdá až dost. Dnes jsem obdržela opět navýšení o 65,-měsíčně - pro všechny zákazníky povinné ale máte možnost služby (všechny) vypovědět-prý lepší internet o který nestojím, nic nestahuju to co mám mi stačí. Volat na klientskou linku je min. 50,. a nevyřeším nic. Co je ten jejich HORIZON , nelze sledovat programy v HD-obraz i zvuk se seká. Technik prý zavolá do 2 dnů, utekl týden a stále nic, poslala jsem email a opět se tři dny nic neděje. Nerada bych měnila službu za jinou, poradíte jak se zachovat? Díky L.
Já jsem u UPC a když mám problém, volám 241 005 100. Byla jsem vždy nadšená, jak mě operátor navigoval, že jsem si hodně věcí napravila sama. Možná, že kdybyste volala hned ráno, že byste nečekala příliš dlouho.
Liduš, musíte volat na technickou podporu. To číslo máte, když poklikáte v nastavení vašeho HD Mediaboxu. Najdete ho v: další nastavení. Volala jsem asi 3x a poprvé jsem vřískala, že to neumím, ať mi pošlou člověka, který mi to opraví. Nakonec jsem to pravila s brýlemi na nose a telefonem u ucha. Byla jsem hodně zmatená, ale ten člověk se obrnil trpělivostí a konec dobrý, všecko dobré.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.