Kde reklamovat zboží?

Od: Datum: 07.12.15 16:56 odpovědí: 6 změna: 07.12.15 21:32

Koupil jsem zboží přes internet a má závadu. Musím ho reklamovat u prodejce (balení, posílání poštou, ...), nebo mohu přímo u záruční opravny (kterou mám za rohem a klidně to tam hodím).


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 07.12.15 18:07

Reklamuje se vždy a zásadně u prodejce!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: asd1
Datum: 07.12.15 18:34

Fakt? Velice často to jde i kdekoliv v servisní síti ;)

Domluvte se s prodejcem.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 07.12.15 18:26
avatar
Opravna prijima do opravy, at uz zarucni nebo pozarucni, nikoli reklamace. Reklamace se uplatnuje zasadne u prodejce, pokud ten vyslovne nestanovi jinak.
doplněno 07.12.15 19:03:

Ono je taky podstatné, čeho chceš reklamací docílit. Zda opravu, výměnu, či odstoupení od kupní smlouvy. Pokud chceš záruční opravu, pak je servis nejjednodušší řešení. Ale vždycky záleží na prodejci a jeho obchodních podmínkách.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mot
Datum: 07.12.15 18:28
domluvte se s prodejcem… pokud prodava zbozi pro cr, resp to v te opravne opravi na zaruku vyrobce, neni duvod to posilat prodejci. aby on to posilal zase smerem k vam do servisu, servis zpet prodejci a on vam.
Ohodnoceno: 2x
 
Od: rv
Datum: 07.12.15 18:54

Tak jsem se ještě podíval na kasa.cz kde jsem kupoval, a tam to jako jedna varianta je: Nejrychlejší reklamace vede přes autorizovaný servis výrobce. Seznam středisek, ve kterých odstraňují závady na zboží, naleznete v návodu k výrobku nebo přímo na záručním listě. Aktuální informace o nejbližším servisním středisku najdete obvykle také na internetových stránkách výrobce. Před odesláním výrobku k reklamaci doporučujeme servisní středisko telefonicky kontaktovat. Některé výrobky totiž není nutné do servisu zasílat, přijede je přímo k vám domů opravit servisní technik (velké domácí spotřebiče, televize, počítačová technika, apod.).

Datum: 07.12.15 21:32
avatar
Zavolejte do servisu a domluvte se. Ja většinou vše řešil tímto způsobem. Jen u pračky samsung jsem musel několikrát volat přímo na samsung a servisu to po týdnu předali oni. Servis pak přijel prakticky hned.
Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.