Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Palety zboží k dalšímu prodeji -vyplatí se?

Od: karlos* odpovědí: 5 změna:

Zdravím,

mám možnost získat palety s mixem nového zboží ( kuchyně , nádobír , spotřebiče , elektronika ,hračky atd. ) za cenu kolem 5000 Kč/Ks. Chci se zeptat , jestli si myslíte , že se to vyplatí , živnosťák mám , již 3 roky mám E-shop s hospodářskými potřebami. Myslel jsem ,že by se to dalo točit např na Aukru + nějaký E-shop. Snažil bych se dávat nejnižší cenu onoho zboží na internetu , myslíte žy by se to ujmulo? Děláte někdo něco podobného?

Díky. Karel V.

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar milancukrar

Nevím co máte za možnosti, ale na takových paletách kolega kupuje zboží, které mívá vady. Sice drobné ale výrobek nefunguje. Máte někoho, kdo to bude řešit a spravovat? Dávat záruku? To není uplně nepoužité nové zboží, jen tak narovnané všehochuť.

Máte přesný popis toho co je na paletě? A funkčnost? A schváleno pro ČR?


doplněno 25.11.15 16:10:

Na paletě je spousta různých věcí, nefungovali féný, stačilo demontovat uhlík, odstranit igelit a hotovo..

 

hodnocení

0x

Nešel bych do toho. Kromě toho, co už zaznělo, se budete muset registrovat do systémů pro odběr elekro- a jiného odpadu dle povahy zboží, zajistit české návody, prohlášení o shodě, poskytovat podporu a zajistit záruční a pozáruční servis atd. Upřímně řečeno, jako spotřebitel bych takové zboží koupil pouze jako použité / bazarové s tím, že to bude za tomuto odpovídající cenu.

 

asd1
hodnocení

0x

Klidně to může být výhodný prodej pro toho kdo ti to prodá - neprodejné krámy za 5000,- je dobrý kšeft

Záleží co přesně to je...

Řekl bych, že jde o něco takového, jako je tady na Aukru

karlos*
hodnocení

Jak píše rumicek , je to něco podobného , cca 75% úplně nových věcí a cca 25% vráceno , že třeba chybí nějaká součást , třeba miska či to bylo vráceno ve 14-ti denní lhůtě.

Samozřejmě že bych zboží neprodával za plnou cenu , dle povahy se slevou 20 - 60 % oproti běžným maloobchodním cenám. Jakákoli vada či poškození by bylo uvedeno u výrobku a podle toho by byla i ta cena. Na úplněnové zboží automaticky 24 měsíců záruka ,na ostatní , co jemírně poškozené či něco chybí by byla záruka 12 či 6 měsíců.

Osobně bych nic neopravoval, v případě ,že by někdo poslal reklamaci na funkčnost, okamžitě bych vracel peníze.

Všechno zboží je s českými návody a schválené pro prtodej v Česku.

Ještě se chci zeptatna ten systém zpětného odběru ,u svého E-shopu s H.potřebami nic takovéhop nemám , reklamací je minimum , v případě že je více věcí prodám jako celek jakonefunkční ,tak nevím , zda tnto systém budu u těchto palet zboží potřebovaz, nepřemýšlím jet v milionových obratech ,jen tamkové zpestření a vyzkoušení,zda bude nějakývýdělek či prodělek.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]