Nejste přihlášen/a.
Před nějakou dobou jsem sem již psal kvůli psychickým problémům, kde jsem byl přes praktického lékaře odeslán na psychiatrii. Zatím jsem pod kontrolou obou lékařů. Na vyšetření a péči u psychologa ještě čekám až bude mít volno.
Beru 1x denně Cipralex 10 mg již měsíc a 5 dnů. Nepříjde mi, že by se můj stav lepšil.
Nicméně mi praktický lékař ( ten v malinko větším měřítku ), tak i psychiatr předepsal Neurol 0,5 mg. Beru ho také tedy měsíc a asi 5 dnů. Nejdříve v dávkách 2x denně ( ráno a k večeru ) 1 tableta.
Aby se dostavili klasické účinky Neurolu už mi jedna tableta 0,5 mg nestačí. Někdy si vezmu 0,75 mg půlením tablety, pokud je méně náročná situace, ale většinou už 1 mg a to i v průběhu dne, když vím, že budu vystaven stresové situaci.
Znamená to, že průměrně vezmu: ráno 1x 0,5 mg, večer 1x 0,5 mg a v průběhu dne a stresové situace např. 1x 1 mg.
Účinky po asi dvou až třech hodinách pominou. V tu chvíli cítím neklid a už myslím na to, kdy se přiblíží čas na to, abych si ho vzal a aby mně bylo zase fajn.
Samozřejmě se poradím se s oběma lékaři. K praktickému lékaři jdu příští týden a k psychiatrovi za 14 dnů.
Myslíte tedy, že jsem si již za ten měsíc mohl vypěstovat závislost?
Odvykání lze dělat i v domácích podmínkách postupným snižováním dávky, ale jaký by byl katastrofický scénář při detoxu v nemocnici? Jak by to vypadalo? Kam by mě zavřeli a na jakou dobu? Pokud někdo takové zkušenosti máte, prosím, napište. Nechci tomu nějak moc propadnout a takto bych alespoň věděl, jak to v praxi vypadá. Prý že odvykání z Neurolu = benzodiazepiny je prý ještě horší než např. u Heroinu...
Dík.
- Neurol bych brala jen podle potřeby (při úzkosti), nikoliv pravidelně - tak by závislost neměla zvyknout. Jako antidepresivum mi vyhovuje Magrilan - 1tbl.denně - zkuste se psychiatra na něj zeptat. Ale já jsem jen "obyčejnej blázen" - u mne jsou to spíše takové "stařecké chmury" .