Nejste přihlášen/a.
dobrý den, potřebuji nové brýle - ale mezitím jsem se přestěhovala, nenašla jsem si tu ještě lékaře... když si nechám změřit oči přímo v optice, proplatí mi skla zdrav.poj., nebo musím kvůli tomu nejdřív k očaři? vím, že na obroučky je 1x za 3 roky směšný příplatek, o to mi ani tak nejde - spíš o ty skla... díky
Že by skla proplatila zdravotní pojišťovna jsem ještě neslyšel. Alespoň mě to stojí vždycky tak 20 - 25 tisíc a pojišťovna mi dá "balík" cca dvě kila na obroučky, ale na skla mi dá prd.
Prosím vás pěkně, můžete upřesnit, jaké máte brýle? Mně nikdy nestály brýle celkově víc než 5000,- kč...
Dobrý den, pokud je ještě stále aktuální to, viz odkaz, tak musíte k očnímu lékaři.
Citace:" Tyto pomůcky je oprávněn předepsat pouze lékař odbornosti oftalmologie." Zdravím! vzp.cz/...
pojišťovna dává malou slevu na skla i na obroučky, ale poukaz může napsat pouze lékař...kolem 200-300kč přesně si nevzpomínám
Dají se pořídit i obyčejné brýle cca do 1000kč. V optice je mají pod pultem, vytáhnou až na požádání. Nejsou na parádu, ale pokud nemáte mnoho peněz, jsou dostačující
"Oči" neví, zda máte brýle za 500kč nebo za 15000kč či 25000kč. Záleží na financích, kolik do toho chcete vrazit.
Máme novou prodejnu optika a ten se snaží uvést na trh různými slevami. Nakoukla jsem tam a řekli mi, že mi udělají měření zdarma, když si u nich koupím brýle. A pak nabízeli různé akce. Např.: jedno sklo zdarma, sleva na rámcích atd. Ale nikdo nedokázal říci konečnou sumu. Když jsem se zeptala přímo, tak za brýle k počítači, bych se i s měřením, měla vejít do cca 900 kč.
Takže asi bude i záležet na nabídce a akcích jednotlivých optiků.
Mindo, já být vámi, tak zajdu k očnímu a požádám o brýle k počítači. Ty se jinak měří. Doktor vám dá poukázku na brýle, které si můžete vybrat a zaplatit sama. Ale určeno budete mít od zkušeného lékaře a ne od obchodníka, který se sněží prodat.