Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nové brýle

Od: minda® odpovědí: 10 změna:

dobrý den, potřebuji nové brýle - ale mezitím jsem se přestěhovala, nenašla jsem si tu ještě lékaře... když si nechám změřit oči přímo v optice, proplatí mi skla zdrav.poj., nebo musím kvůli tomu nejdřív k očaři? vím, že na obroučky je 1x za 3 roky směšný příplatek, o to mi ani tak nejde - spíš o ty skla... díky :)

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Že by skla proplatila zdravotní pojišťovna jsem ještě neslyšel. Alespoň mě to stojí vždycky tak 20 - 25 tisíc a pojišťovna mi dá "balík" cca dvě kila na obroučky, ale na skla mi dá prd.

marekl

Prosím vás pěkně, můžete upřesnit, jaké máte brýle? Mně nikdy nestály brýle celkově víc než 5000,- kč...

Brýlové čočky ZEISS multifokální (cena jedné čočky kolem 8 tisíc), zatmavovací + obroučky za cca 4-5 tisíc.

ben®
hodnocení

0x

Dobrý den, pokud je ještě stále aktuální to, viz odkaz, tak musíte k očnímu lékaři.

Citace:" Tyto pomůcky je oprávněn předepsat pouze lékař odbornosti oftalmologie." Zdravím! vzp.cz/...

hahanaj*
hodnocení

0x

na skla mi připlácí zdr. pojiš´tovna cca 50kč je to směšný přípaltek...ale bohužel...

hodnocení

0x

pojišťovna dává malou slevu na skla i na obroučky, ale poukaz může napsat pouze lékař...kolem 200-300kč přesně si nevzpomínám

doplněno 17.11.15 09:56:

Dají se pořídit i obyčejné brýle cca do 1000kč. V optice je mají pod pultem, vytáhnou až na požádání. Nejsou na parádu, ale pokud nemáte mnoho peněz, jsou dostačující

"Oči" neví, zda máte brýle za 500kč nebo za 15000kč či 25000kč. Záleží na financích, kolik do toho chcete vrazit.

hodnocení

0x

zennioptical.com/...

Pokud znáte svoje parametry (přinejmenším dioptrie a rozteč, případně další (sph, cyl, axis...)), tak můžete mít supr brýle už od pětistovky i s poštovným. Já je už kupuju jen tam.

hodnocení

0x