Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
poradte, jak byste řešili situaci, kdy prodejce na Aukru nedodal uhrazené zboží. Máte někdo zkušenosti? Zakoupila jsem knihy, uhradila je před více jak měsícem, a prodejce nic nezaslal. Nejprve prý dohledával platbu, pak tvrdil, že zaslal a zboží je na poště, ale není tomu tak. Existuje vlastně nějaká možnost, jak se proti tomuto jednání bránit? má na to aukro samo nějaký nástroj.
musím říct, že po mnoha nákupech na aukru se mi toto stalo poprvé, navíc prodejce má hodně výborných hodnocení.
díky za vaše rady
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.