Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Prodejce z aukra nezaslal zboží

Od: xy odpovědí: 4 změna:

Dobrý den,

poradte, jak byste řešili situaci, kdy prodejce na Aukru nedodal uhrazené zboží. Máte někdo zkušenosti? Zakoupila jsem knihy, uhradila je před více jak měsícem, a prodejce nic nezaslal. Nejprve prý dohledával platbu, pak tvrdil, že zaslal a zboží je na poště, ale není tomu tak. Existuje vlastně nějaká možnost, jak se proti tomuto jednání bránit? má na to aukro samo nějaký nástroj.

musím říct, že po mnoha nákupech na aukru se mi toto stalo poprvé, navíc prodejce má hodně výborných hodnocení.

díky za vaše rady

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

5x
avatar minda

ohlašte to Aukru - vlevo máte Transakční problémy, když rozkliknete, tak Centrum sporů - zadejte nový... a uvidíte - Aukro ho upozorní, možná se lekne a pošle...

 

kangaroo*
hodnocení

3x

Založte spor a řeště věc s Aukro týmem.

 

albatros498022*
hodnocení

0x

řešte přes Aukro

sanyo*

Aby jste uvěřila jeho tvrzení, že vám knihy poslal, ať vám řekne nebo pošle, kopii podacího lístku nebo stačí samotný kod zásilky, který si prověřte na internetu. Budete hned vědět, na čem jste.. Pak hned vyrozumte aukro.., pozor však na to, že tam je tuším nějaká časová lhůta..

postaonline.cz/...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]