Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Dress code

Od: brucki odpovědí: 10 změna:
Dobrý den,prosím o radu.Přišla nám pozvánka na slavnostní večer do Karlína.Jako oděv je psaný Dress code ( tmavý oblek,kravata muži)( společenské šaty ženy)Prosím zda bych mohla použít tyto krajkové šaty viz priloha.Dekuji Lenka
Dress code
Dress code #2
Dress code #3

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

fakirka
hodnocení

0x

Foto není moc zřetelné.

Záleží na délce šatů, pokud je délka cca po kolena či kapku delší, tak by to snad šlo.

Určitě k tomu společenské lodičky(ne na ven) a společenskou malou kabelku.

Tyto šaty rozhodně nejsou po kolena.

hodnocení

0x

Nejsem žádný odborník, tak doufám, že se někdo vyjádří důvěryhodněji.

Ale musím podotknout, že já bych si ty šaty nevzala - určitě bych je neuměla nosit tak, aby nebylo vidět něco, co být viděno nemá (jinde než v červené výkladní skříni).

doplněno 09.11.15 17:25:

Jestli jsou ke kolenům, tak Vám budou plandat rukávy (musí být minimálně o pár cm delší, než Vaše ruce), tak zase budete vypadat jako strašidlo...

brucki
hodnocení

No šaty jsou ke kolenům a celé podšité podsivkou tak by snad nikde nic vidět nebylo,ale juknu někde v pujcovně.Dekuji

hodnocení

0x

Dobrý den,taky bych tyto šaty nevolila.Společensky opravdu moc nepůsobí, možná tak na silvestrovský večírek.Pokud máte poblíž půjčovnu společenských šatů, zkuste se porozhlédnout tam.Třeba jen pro radu.

Ikdyž já bych si nějaké raději půjčila, vzhledem k tomu, že na společenské akce chodím sporadicky, nevyplatilo by se mi je kupovat.

fakirka

Půjčovna je určitě dobrý nápad, kamarádka si tam běžně půjčuje plesové šaty.

brucki
hodnocení

Dekuji,juknu v pujcovně ani já příliš často nechodím :(

zwiki*
hodnocení

0x

Dobrý den.Máte jít na slavnostní večer a né na maškarní ples.Tak se ustrojte příhodně,jak se patří.

hodnocení

0x

Podobné šaty má manželka extra na pohřby.

Ta půjčovna je dobrý nápad.

brucki
hodnocení